|

ژست باکلاس "شبنم قلی خانی" با شلوار زاپ دار؛ از شبنم بعید بود!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر خوش سیما و دوست داشتنی ایرانی است که با انتشار تصویری از خود اینستاگرامش را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شبنم قلی خانی بازیگر آرام و دوست داشتنی سینما و تلوزیون است. قلی خانی همانند بسیاری از بازیگران در فضای مجازی و اینستاگرامش فعالیت زیادی دارد و البته کاربران زیادی هم طرفدار وی هستند و او را دنبال می کنند.

به گزارش «شایانیوز» شبنم قلی خانی از کم حاشیه ترین بازیگران سینما ایران می باشد، او با بازی در نقش حضرت مریم بـه شهرت رسید و از آخرین کارهای خوب او می‌توانیم مجموعه هشت و نیم دقیقه بـه کارگردانی شهرام شاه حسینی را نام ببریم. خانم بازیگر بسیار اهل گشت و گذار است و نزدیک به 700 پست منتشر شده نیز دارد. قلی خانی به تازگی با انتشار تصویری از خود با شلوار زاپ دارد متنی بلند بالا از خوشبختی نوشت.

شبنم قلی خانی

قلی خانی در کپشن پستش نوشت:

چرا خوشبخت بودن مشکل است؟!

چون از رها کردن چیزهایی که

باعث غمگینی ما می شود، سرباز می زنیم !

چون کلید خوشبختی خودمان را، در جیب دیگران قرار داده ایم و باور نداریم که کلید خوشبختی ما در دستان خودماست!

کلید خوشبختی، درک این واقعیت است که آنچه برای شما رخ می دهد مهم نیست بلکه چگونگی پاسخ شما ست که اهمیت دارد.

در حقیقت خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد بلکه کسی است که با مشکلاتش، مشکلی ندارد...!

شبنم قلی خانی

حواشی شبنم قلی خانی

در یکی از قسمت های «دورهمی» مهران مدیری مهمان برنامه شبنم قلی خانی بود که مدیری مثل همیشه با سوال های جنالی اش این هنرمند را به چالش کشید. 

مدیری ابتدا شبنم قلی خانی را بازیگر، کارگردان، فردی آرام و بی حاشیه در عرصه هنر معرفی کرد و پس از سلام و احوالپرسی با حضار از او در مورد، بی حاشیه بودن و دخالت نکردن در اتفاقات دنیای هنر پرسید و قلی خانی هم در این خصوص توضیح داد: همیشه از حاشیه دور بودم و دوست دارم روی کار، زندگی و تدریسم تمرکز کنم. شاید بقیه انتخاب می کنند که در حاشیه باشند اما من نه.

شبنم قلی خانی

وی در ادامه صحبت های خود را با اولین حضورش در عرصه بازیگری آغاز کرد و گفت: ابتدا به خاطر جوی که بین دوستانم بود، طراحی صحنه خواندم و در کنارش بازیگری انجام می دادم و برای فوق لیسانسم در استرالیا کارگردانی را ادامه دادم و تجربه ساخت 11 فیلم کوتاه را دارم.

قلی‌خانی در خصوص مدت زندگی خود در استرالیا اظهار داشت: در یک مدت زمان من به خاطر تحصیلم در رشته کارگردانی و همسرم به خاطر شغلش در استرالیا زندگی کردیم و واقعا دوری و غم غربت برای ما سخت بود و دوباره برای ادامه زندگی و روند کار به ایران برگشتیم.

شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی:

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

خانواده

در یک خانواده 5 نفره زندگی کرده و یک برادر به نام شهرام و یک خواهر به نام شیدا دارد و پدرش سالها پیش فوت کرده است. شبنم قلی خانی در سال 1386 وقتی 30 ساله بود  ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام شانا است.

شبنم قلی خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • غفار ارسالی در

    پاک زده به سرش اسکل بشر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها