|

"بهنوش بختیاری" چجوری یهو انقدر خوشگل شد؛ تصویری باورنکردنی!

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری بازیگر زن سینما با انتشار تصویری از خود که نسبت به سن و سالش بسیار جوان تر بود اینستاگرامش را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر مطرح و شناخته شده سینما و تلویزیون است که تا چند سال پیش او را با بازی در نقش های طنز می دیدیم اما حالا خیلی وقت است که او را فقط در فضای مجازی و اینستاگرامش فعال می بینیم. آن هم چه فعالیتی!

به گزارش«شایانیوز» بهنوش بختیاری در حال حاظر 9 میلیون دنبال کننده دارد که البته اگر سری به صفحه اینستاگرام خانم بازیگر بزنید و تعداد لایک و کامنت های پست هایش را ببینید کاملا متوجه دروغین بودن این 9 میلیون فالوور نیز می شوید.

این بازیگر 46 ساله همچنان پر از انرژی و جنب و جوش است اما به تازگی تصویری از خود منتشر کرده که چهره اش بیست سال جوان تر شده و جای سوال است که خانم های بازیگر چجوری یهو انقدر زیبا تر و جوان تر می شوند؟ ظاهرا بانوان بازیگر هیچوقت پیر نمی شوند!

بهنوش بختیاری

ناگفته نماند بهنوش بختیاری علاقه زیادی هم به بودن در جایگاه بازیگران خارجی نیز دارد و گاهی با شیطنت های خاص خود چهره اش را بر روی این ازیگران می گذارد.در ادامه یکی از هنرنمایی های خانم باریگر را مشاهده می کنید.

بیوگرافی بهنوش بختیاری:

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد ، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.
بهنوش بختاری در کنار محمدرضا فروتن بهنوش بختاری در کنار محمدرضا فروتن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اوستا عالی ارسالی در

    برای چندمین بار هست که من در نظر خواهی شما شرکت میکنم خواهشن زندگی شخصی مردم را اینقدر رصد نکنید آدم یه سوزن به خودش میزنه یه جوالدوز به دیگری.. اوس علی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام‌این‌اخبار‌از‌بازیگران‌صحت‌دارد‌مرسی

  • ناشناس ارسالی در

    کلا ری استارت کرده با این‌حرکات ش
    همین

  • ناشناس ارسالی در

    یکی نیست که خانم بختیاری بگه تو که نمیخوای با تاتالو دوستی کنی آیا عدد با حیوانات جنگل دوستی کردی کسی که میخواد با تاتالو دوستی کنه تا طالب چیه تتلو باید عین حیوانات‌جنگل باشی چون خیلی ادعا دارید هنوز خیلی زوده دارد چهره تونم ظریف دارایی کار کاتالوگی حیوونه انسان که نیستی تو مثلاً مجری و گوینده کشورمان ای پایه طوری رفتار کنی که ما از تو یاد بگیری تو تو که یک مجری برخورد با بچه خیابون کوچه وای به حال من که هنوز اطلاعات نداره ولی اینو میدونه یک عضو نمیدونن رادیو تلویزیونی ما بوده زشته براش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی