|

ترلان پروانه با "استایلی دیدنی و سرلُخت" اینستاگرامش را بروز کرد!

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه بعد از مدتی طولانی بالاخره تصویری از خود منتشر کرد اما اینبار با تیپ و استایلی متفاوت تر از همیشه.

لینک کوتاه کپی شد

ترلان پروانه بازیگر جوان و خوشگل سینما و تلوزیون است که از کودکی اش در دنیای هنر و بازیگری حضور داشته و ایفای نقش کرده است اما زمانی که بزرگ شد با انجام کارهایی مثل زاویه دار کردن فک و تزریق ژل لب باعث شد تا محبوبیتش کم شود.

به گزارش «شایانیوز» ترلان پروانه با وجود اینکه در سن اوج جوانی اش به سر می برد اما همانند بازیگرانی چون بهنوش بختیاری و بهاره رهنما هر روز در اینستاگرامش شلوغ بازی درنمی آورد و برعکس خیلی فعالیت کمی هم دارد. پروانه نزدیک به 2 میلیون دنبال کننده دارد و معمولا تصاویری هنری از خود منتشر می کند. این بازیگر با استعداد به تازگی تصویری از خودش در فضایی مانند رستوران اما با دکور و لباسی متفاوت به اشتراک گذاشت که در آن تیپ گَنگ خانم بازیگر بسیار بالا رفته است.

ترلان پروانه

ناگفته نماند پروانه با اینکه سن بالایی ندارد اما تاکنون با چند پسر دیده شده است. یکبار نام او را در کنار سعید عزت اللهی شنیدیم و باری دیگر در کنار فرشاد احمدزاه! اما سرانجام هیچ کدام از این روابط به جایی نرسید و تنها منجر به جدایی و ایجاد شایعه و حرف و حدیث شد.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه:

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها