|

تاثیرات "شغل لاکچری" همسر دوم "الهام حمیدی" در اخلاقیات خانم بازیگر!

Elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی مهران مدیری از شغل لاکچری همسرش و تغییر اخلاقیاتش در ازدواج دوم گفت.

لینک کوتاه کپی شد

الهام حمیدی از بازیگران مطرح سینما و تلوزیون است که حواشی کمی دارد اما طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. الهام حمیدی اغلب نقش هایی مظلومانه و ساده ای دارد اما ظاهرا در واقعیت خانم بازیگر برعکس هستند.

به گزارش«شایانیوز» او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌است و همان کلاس‌ها بود که الهام حمیدی را به سرعت بازیگر کرد.

الهام حمیدی علاقه زیادی به آرایش های غلیظ دارد و یا شاید هم خانم بازیگر اعتماد بنفس کافی برای انتشار چهره طبیعی اش را ندارد.این بازیگر معروف برای اولین بار در سال 76 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این وصلت دوام زیادی نداشت و منجر به طلاق شد. او بعد از بیست سال مجرد ماندن در سال 1397 برای بار دوم ازدواج کرد. وی اطلاعات زیادی از همسرش نداده است اما در برنامه دورهمی مهران مدیری توضیحاتی داد. الهام حمیدی قبل از ازدواج بارها گفته بود که دوست ندارد با بازیگر ازدواج کند، توضیحات او درباره شغل لاکچری همسرش را ببینید.

او درباره نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش گفت: «ایشان وقتی مسئله ازدواج را با من مطرح کرد، از او وقت خواستم و چند ماهی باهم رفت و آمد کردیم. خانواده‌ها با هم آشنا شدند تا در نهایت در سال ۹۷ این اتفاق رخ داد و باعث شد تمام اخلاقیات من تغییر کند و دیگر مانند گذشته نباشم.»

این بازیگر درباره علاقه‌اش برای همبازی شدن با فاطمه معتمدآریا و پرویز پرستویی گفت: «یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای من، همبازی شدن با آقای پرویز پرستویی و خانم فاطمه معتمد آریا بود، حتی قبل از این‌که خیلی شناخته شوم هم بارها در مصاحبه‌هایم این موضوع را مطرح کرده بودم تا این‌که بازی در سریال «زیر تیغ» به من پیشنهاد شد که فرزند این دو نفر بودم و بسیار هیجان زده شدم. واقعیت ماجرا این است که ذهن ما بسیار هوشمند است و وقتی یک چیز را بخواهی و برای آن تلاش کنی، حتما به آن خواهی رسید.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها