|

تناقض شدید "نفیسه روشن" در حجاب؛ یجا جلف و داف یجا چادری!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن در روز اربعین همراه با شهرزاد کمالزاده در کربلا حضور دارند که حجاب تغییر کرده خانم بازیگر کمی جنجالی شد.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن بازیگر شناخته شده و معروف ایرانی است که اغلب در فیلم و سریال ها نقش دختری مظلوم را دارد. روشن به تازگی طلاق گرفته و در حال حاظر یک خانم مجرد است.

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن در کل ظاهری شاد و رنگی دارد که این نوع پوشش خانم بازیگر گاهی با حرف و حدیث های زیادی روبرو می شود. وی به تازگی همراه با شهرزاد کمالزاده برای اربعین به کربلا رفته اند که جدا از اینکه این اقدامشان باعث ناراحتی کاربران شده است و گمان می کنند در شرایط کرونایی با پارتی بازی راهی کربلا شده اند، نوع پوشش سفت و سخت این بازیگر با حواشی و نظرات منفی کاربران روبرو شد.

در ادامه تصویری که نفیسه روشن همین سه روز پیش در اینستاگرامش منتشر کرد را با تصویری که ساعاتی پیش به اشتراک گذاشت مقایسه می کنیم.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

اعتقادات هر شخص مختص همان فرد است اما با توجه به قوانین پوشش کشورمان نوع اول از یک خانم ایرانی به خصوص بازیگر که در معرض دید همگان است بعید و کمی جلف است که با پوشش دوم حتی ذره ای هم خوانی ندارد و به قول کاربران تناقض شدیدی در این بین دیده می شود .

از آن جایی که نفیسه روشن از بازیگران علاقه مند به حواشی است شاید این رفتار خانم بازیگر هم برای خودنمایی بوده باشد!

بیوگرافی نفیسه روشن:

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اونجا که چادر سرشه عکس غیر واقعی و ادیت شده هستش،صورت ایشون رو یه تنه دیگه رفته ،خط ادیت از بالای پیشونی کاملا مشخصه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها