|

(ویدئو) مادر بهاره رهنما؛ دخترم "خاص ترینه" منتقداش یاوه گو هستند!

Bahareh Rahnama shayanews

ویدئویی از صحبت های جالب و جنجالی مادر بهاره رهنما از خاص بودن و خوشگل بودن دخترش مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگر شناخته شده و از هنرمندان عجیب سینما و تلویزیون است که مدام دوست دارد با هر کاری در چشم باشد. او پس از ازدواج دومش بسیار حاشیه سازتر از قبلش شده است.

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما از فعالین اینستاگرام و فضای مجازی می باشد که نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده پیگیر او هستند. این بازیگر زن به دلیل رفتارها و طرز پوششی که دارد در مواقع زیادی باعث حرف و حدیث هایی می شود. بسیاری از کاربران با دیدن رفتار های بچگانه بهاره معتقدند که همسرش از او سَر تر است اما ظاهرا خانم بازیگر این حرف ها به گوشش نمی رود و کار خودش را می کند.

مادر بهاره رهنما پروین قائم مقامی نیز بازیگر است که با بازی در سریال «ساختمان پزشکان» بسیار دیده شد. رهنما علاوه بر خودش مادر پدر عجیبی نیز دارد. در ادامه صحبت های جنجالی مادر بهاره را درمورد ازدواج دوم دخترش و همچنین خاص بودن او مشاهده می کنید.

جالب اینجاست که مادر بهاره رهنما منتقدان دخترش را یاوه گو خطاب می کند و می گوید برای آن ها باید شفا بخواهیم. همچنین می گوید ازدواج دوم رهنما با امیرخسرو عباسی یا همان حاجی بهترین انتخاب دخترش بوده است.

(جلال) علیرضا رهنما پدر بهاره هم زمانی که در قید حیات بود صحبت های خنده داری درباره دخترش می زد که با نظرات منفی کاربران مواجه بود. او اعتقاد داشت بقیه نوزادان زشت هستند و تنها بهاره بود که در زمان نوزادی اش خوشگل و خاص تر از بقیه نوزادان بوده است. این گفته های پدر رهنما حواشی بسیاری داشت که کاربران می گفتند مگر بقیه نوزادان زشت هستند!

Untitled

بهاره رهنما پس از ازدواج با امیرخسرو عباسی صاحب برند (بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی) با انتشار تصاویر عاشقانه شان بازدیدکنندگان زیادی را جذب کرد. او حالا حتی از بغل های خصوصی شان هم عکس منتشر می کند و روزانه تبلیغات زیادی می گذارد که مشخص است انتشار تصاویر برایشان سود خوبی داشته است.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ز.ب ارسالی در

    پیرزن هرچی میگی به خودت برمی گرده .من مثل شمابی ادب نیستم وگرنه بلد بودم جوابتو بدم. فقط توکم بودی
    تواین معرکه . دیگه وقاحت روازحد گذرونین. اینهمه مردم یاوه میگن شماها درست میگین.خدا جای حق نشسته
    بموقعش جوابتونو میده تن مردم رومی لرزونید. مطمئن باش هرکس جواب هم نده نفرینش پشت سرشماست.
    اونی هم که پیامتو خونده یه بی شعورمثل خودتونه.

  • ناشناس ارسالی در

    ماهم برای شما شفاعت میخوایم که هر چیزی و کوچکترین اتفاقی که تو زندگیتون میوفته و انجام میدین رو فیلم میگیرید و جار میزنید و به همه غنی و فقیر نشون میدین و هیچ خجالت و ابایی به خاطر اینجور کاراتون نمیکشید و ندارید. مثل به اشتراک گذاشتن پیزا درست کردنتون تو این وضعیت اقتصادی. شما که مادر هستید چی هستید که فرزند و نوه تون چی باشند. بیشعوری

  • ناشناس ارسالی در

    خانم تناردیه ،یعنی همه یاوه گو و حسود و دهاتی و .. هستن الا شما، نه؟!!
    خوب شد حاجی اومد دخترتو گرفت وگرنه این حجم بیچارگی و عقده دیرینه که تو دلتون مونده بود و تو دلتون سنگینی کرده بود رو چجوری میخواستین خالی کنید؟! تمام کارایی که جلو چشم دیگران پز میدین و انجام میدین و حرفایی که میزنید عقده های درونی دیرینه ای بود که آب نمیدیدید که بتونید سر دیگران خالی کنید! انقدر دل ادما رو نچزونید ، خدا هم هستااا . لبه گوری

  • بهار ارسالی در

    ما همگی برا شما حمد شفا می‌خونیم که به سرطان عقده ای بودن دچار شدید حج خانوم عقده ای

  • ناشناس ارسالی در

    نظراتتون واقعا حقیقته.زنیکه تو کی باشی با اون دختر عقده ایت.با پول حاجی مانور میدین.خوشحالین که بخاطر پول زن حاجی شده.چرا از ازدواج قبلیش 24 ساعته فیلم و عکس نمی‌ذاشت.آدم اینقد وقیح

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من هرکس هرطور دوس داره باید زندگی کنه.ولی نباید پاشو فراتر بگذاره وبه بقیه توهین کنه.هرکس واسه خودش ارزش قائله ودوست نداره بی احترامی بشه.هرکس از نظر خودش و والدینش قشنگترین وبهترین انسانه.هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه حتی اگر واقعا ترش وخراب باشد.پس بهتره واقع بین باشیم.همه ی ما افریده ی خدا هستیم.او میتوانست درهرجا ودر هر موقعیت وخانواده ای و در هرچهره ای هرکس را بیافریند.پس اینهمه نباید شعار داد.هرکس هستین برای خودتان باشین..ممنونم از کل بانوان زیبا واقایان خوشتیپ سرزمینم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها