|

قیافه گرفتن "لیلا اوتادی" در ماشین گران و سانروف دارش! +فیلم

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر خوش فیس سینما است که با توجه به پست جدیدش در ماشین گران قیمت مشخص است از بازیگران پولدار سینما نیز هست.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا اوتادی بازیگر مطرح و با سابقه سینما و تلویزیون است. مدتی پیش شایعاتی مبنی بر ازدواج لیلا با احسان علیخانی پیچیده بود که توسط خود خانم بازیگر تکذیب شد.

به گزارش«شایانیوز» لیلا اوتادی از بازیگران خوشگل سینماست که می توانست به راحتی با حاشیه و چهره اش همانند سحر قریشی به شهرت خیلی بیشتری برسد اما با استفاده از هنر و استعداد خود به آن رسید. وی از فعالان اینستاگرام است و بیش از 2 میلیون دنبال کننده نیز دارد. خانم بازیگر اغلب اهل فخرفروشی نیست اما به تازگی فیلمی کوتاه و بی معنی در ماشینش منتشر کرد که کمی جنبه ی کلاس گذاشتن را دارد!

بیوگرافی لیلا اوتادی:

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

اوتادی در بهمن ۱۳۹۳ نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری با عنوان در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد. این کتاب دارای ۷۶ صفحه و مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید است.

لیلا اوتادی

دستمزد بالای خانم بازیگر

در خبری، اوتادی را با دریافت دستمزد ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط ساخته سال 1389 (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران نامیدند. لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد، در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی یادآور شد:

«شایعاتی مبنی بر این‌که من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند، در صورتی که این امر درست نیست. … به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد.»

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت:«مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این‌طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.»

او همچنین در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی که به‌عنوان مهمان حضور داشت، این شایعه را تکذیب کرد.

لیلا اوتادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • الی ارسالی در

    عاشقت هستم

  • آراد ارسالی در

    نوش جونش باشه به کسی ربطی نداره

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم براش😐😐😐هنر باید از کار کردن،نه لاف😏😏

  • محسن زحمتیان ارسالی در

    تف به ذات کثیف وهوسبازهمشون

  • محسن زحمتیان ارسالی در

    این انگلاجامعه روبه این بدبختی انداختن دارن با ولای بادآورده ونمایش خودشون توسرمردم میگردند.خدالعنتشون کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها