|

"فریبا نادری" با اونهمه ثروت بازم میناله؛ مردم هر بار منو به یکی شوهر میدن!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون است که با وجود داشتن همسری پولدار اما همچنان دائما در حال نالیدن است.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری بازیگر معروف سینا و تلویزیون است که این روز حواشی زیادی را به دنبال خود راه انداخته است. نادری چند وقتی می شود که فعالیتش در اینستاگرام چند برابر قبل شده و دائما چیزی از خود پست و یا استوری می کند.

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر بعد از ازدواج دومش بسیار ثروتمند شد اما همچنان گاهی جوری مینالد که انگار جای مردم معمولی است! وی به تازگی با انشار تصویری از خود طبق معمول با فیلتر اینستایی متنی نه چندان مثبت نوشت.

فریبا نادری

اما فریبا نادری در مصاحبه ای حضوری صحبت های جالبی داشت. او گفت مردم هر بار که منو می بینند به یکی وصل می کنند و می گویند فلانی شوهرش شده است.

فریبا نادری می گوید با مهدی سلوکی رابطه ی دوستی معمولی دارد و همسر او را می شناسد و با او رفت و آمد دارد و هیچ رابطه ی خاصی میان من و مهدی سلوکی نیست.


بیوگرافی فریبا نادری:

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

حرف های جالب همسر دوم خانم بازیگر

مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری از فعالان حیطه لبنیات است.

طباطبایی به تازگی در گفتگویی مدعی شده است که تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش را ندیده بود؛ درست شبیه همان ادعایی که تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری درباره وی مطرح کرده بود.

مهرداد طباطبایی گفته است:واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلمهایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد. البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلمهای خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم.

فریبا نادری و همسرش فریبا نادری و همسرش

وی در ادامه گفته است:نه به عنوان همسر بلکه به عنوان بازیگر فریبا نادری یکی از بازیگران خوب ماست و در عین حال اگر بد بازی کند حتما به او میگویم همان طور که اگر بد آشپزی کند به او میگویم. البته آشپزی اش خیلی خوب است. قیمه و قورمه سبزی که عالی درست میکند.

همسر دوم فریبا نادری درباره چگونگی برگزاری مراسم خواستگاری از فریبا بیان داشته است:پدر و مادر من هم مذهبی هستند و هم سنتی و با پدر و مادرم کاملا به شکل سنتی به خواستگاری فریباجان رفتیم و البته ایشان چای هم آورد ولی از نیمه راه برادرش زحمت آوردن را کشید!!!

فریبا نادری و برادرش فریبا نادری و برادرش

مهرداد طباطبایی با اشاره به اینکه بیزنس خانوادگیش مواد غذایی بوده است اظهار داشته است:من بخاطر کارم با اینکه سن و سال زیادی هم ندارم اما 25 سال است که از 6 صبح بیدار میشوم و شروع به کار میکنم و فریبا هم اوایل زیاد می خوابید و من دائم زنگ میزدم و بیداش میکردم اما الان نه.

مهرداد طباطبایی که اخیرا رستورانی با همراهی همسرش راه انداخته است درباره دلیل این کار گفته است:نزدیک عید امسال یکی از دوستان خارج نشین مهمان ما بود و میخواست دل و جگر بخورد اما جای مناسبی را پیدا نکرده بود و این سوال پیش آمد که چرا دل و جگر فقط در مناطقی خاص از تهران مثل درکه، دربند و فرحزاد یا برخی نقاط پایین شهر سرو میشود؟ این شد که با همراهی پسرخاله ام که یک رستوران دار است به فکر راه اندازی افتادیم.

الان پسرخاله ام مدیر داخلی رستوران است، من مدیر اجرایی ام و فریبا هم کارهای فروش و مدیریت مارکتینگ را انجام میدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نجمه ارسالی در

    خوب اینا کیف پولشنو میکنن ماهم فقط غم میخوریم اینا پوز پول میدن ماهم در فقر مطلق هستیم بازم خداروشکر میکنیم اخه چه عشوای میکنن با این پولشون اینهمه مردم فقر بدختی هستن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها