|

ازدحام وحشتناک هواداران "رضا گلزار" در افتتاحیه؛ نه فقط دختران بلکه پسران هم!

mohammadreza golzar sgayanews

محمدرضا گلزار بازیگر و مدل ایرانی برای یک افتتاحیه رفته بود که مثل همیشه هواداران آن مکان را غلغله از جمعیت کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا گلزار بازیگر و مدل ایرانی است که به نظر می رسد هر کجا که قدم بگذارد آن فضا دیگر جایی برای سوزن انداختن هم ندارد. گلزار در چند سال اخیر نه تنها در دختران بلکه در پسران هم کشته مرده زیاد دارد.

به گزارش «شایانیوز» رضا گلزارحالا یکی از جوانان ثروتمند ایرانیست که حالا صاحب همه چیز است. او چند سالی می شود که در شهرت و پول غرق است. اگر شما فیلم گریه های بی امان دختران و پسران طرفدار گلزار را دیده اید و تعجب کردید، حالا ویدیویی سمی تر از آن را در ادامه مشاهده می کنید که چگونه این هواداران خودشان را برای دیدن آقای بازیگر له می کنند!

گلزار در این ویدیو برای یک افتتاحیه رفته است و مردم آنقدر شورش را درآورده اند که او حتی درست حسابی امنیت جانی هم ندارد چه برسد به آرامش.

درآمد رضا گلزار

این بازیگر 44 ساله چند روزی می شود که پیج اینستاگرامی اش به 11 میلیون دنبال کننده رسیده است و در پیج خود ویدیو هایی از این افتتاحیه منتشر کرد. بازار بزرگ چهارسو که ارائه دهنده خدمات و خرید و فروش گوشی است که برای افتتاحیه از محمدرضا گلزار دعوت کرده بودند. قدم به قدم این پاساژ تصاویر محمدرضا گلزار را می بینید.

ظاهرا آقای گلزار دیگر نیازی به بازیگری و روز ها و ماه ها تلاش برای گرفتن دست مزد ندارد. البته که دستمزد او قطعا نجومی است و در هر فیلم و سریالی بازی کند آن پروژه جزو پرفروش ترین ها می شود، اما به هر حال با فعالیت هایی که این سوپر استار دارد هر کس دیگر هم باشد جیبش پر از پول است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها