|

"الیکا عبد الرزاقی" شبیه گوهر سینمای ایران شد؛ گریمی باور نکردنی! +عکس

elika abdolrazzaghi shayanews

الیکا عبدالرزاقی بازیگر زن ایرانی است که در پروژه جدیدش با گریمی که بر روی صورتش انجام داده اند بسیار شبیه به گوهر خیراندیش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

الیکا عبدالرزاقی بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال شبکه خانگی «قهوه تلخ» در نقش فخرالتاج بسیار بیشتر دیده شد. او در این مجموعه نقش همسر قبله عالم را دارد.

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر چند سالی می شود که با امین زندگانی بازیگر ایرانی ازدواج کرده است. این زوج هیچگاه وارد حواشی نشده اند و زندگی آرامی دارند. الیکا عبدالرزاقی به تازگی در کاری جدید مشغول است که در آن گریمی متفاوت دارد. او در این نقش بسیار شبیه به گوهر خیراندیش شده است و در نگاه اول گویی جوانی های خانم خیراندیش است. اما در اصل این تصویری است که الیکا از خود منتشر کرده و در کپشن آن نوشت:

خدا وکیلیش شبیه گوهر سینمای ایرانم نه؟عشق منه این گوهر کمیاب 

الیکا عبدالرزاقی

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی:

الیکا عبدالرزاقی در 18 مرداد ماه 1358 در رامسر متولد شد. وی فارغ التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان، لیسانس ادبیات نمایشی است.

او قبل از همکاری با مهران مدیری 13 سال سابقه فعالیت در عرصه بازیگری را داشت اما بازی در نقش بانوی اول دربار قهوه تلخ جوری دیگر دیده شد. قهوه تلخ مجموعه ویدئویی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته بندی های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی پر از انرژی است. از آن آدم هایی که وقتی یک لحظه کنارش قرار می گیری حس می کنی روحیه ات به کل تغییر کرده. حجم بالای کار و این همه توجه و دیده شدن نه تنها روی خلق و خوی او تاثیر نگذاشته بلکه او را نسبت به کارش مسئول تر کرده است.

حکایت آشنایی من و امین

داستان آشنایی من و امین به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند.

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    گوهر هم گوهر های قدیم .

  • غریبه ارسالی در

    نمی‌دونم چرا این الیکا به امین زندگانی نمیخوره اصلا بهم نمیاند🤣🤣

  • الی ارسالی در

    سلام هم نام. اتفاقا من از این دو بازیگر خوشم میاد. امیدوارم همیشه خوشبخت و همینطور بدون حواشی باشن. نه مثل بعضی بازیگرا ب هر نحوی میخوان دیده بشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها