|

"ترلان پروانه" تنها با یک "باندانا"؛ کشف حجاب زیر پوستی خانم بازیگر! +عکس

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه بازیگر کم سن اما با سابقه ایرانی اینبار با ژست و استایلی متفاوت به اینستاگرام آمد.

لینک کوتاه کپی شد
2

ترلان پروانه بازیگر جوان و با استعداد سینما و تلوزیون است که از کودکی اش در دنیای هنر و بازیگری حضور داشته و ایفای نقش کرده است. او با وجود سن کمش اما تجربه حضور در پروژه های سنگینی را دارد.

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه در اینستاگرام فعالیت نسبتا کمی دارد اما طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.وی سال گذشته از سوی یک وبسایت حوزه ی سینما بـه نام TC Candler به عنوان 100 زن زیبای جهان انتخاب شد. ترلان هنوز مجرد می باشد اما رابطه هایی که با اشخاص معروف داشته در فضای مجازی لو رفت است. 

خانم بازیگر به تازگی با انتشار تصویری از خود که تیپی جالب داشت اما حجابش تنها یک دستمال سر (باندانا) بود، نوشت: 

اگه همه می تونن انجامش بدن تو نده . به همین راحتی

tarlan_parvanee_1633429108

اخیرا فیلمی از ترلان پروانه در فضای مجازی منتشر شده که با لباس های اسپرت در کنار پسران وقت می گذراند و آن ها با دهانشان موسیقی ای را اجرا می کنند.

بیوگرافی ترلان پروانه:

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بیتا ارسالی در

    متاسفانه هنرپیشه های ایرانی بعد از کمی شناخته شدن بدجوری خودشون رو گم میکنن.و فکر میکنن با کلاسی یعنی بد حجابی و لخت شدن.

  • Sanaz ارسالی در

    انقدر ازش بدم میاد حالا این خوب تونست خودش رو تو اجتماع نگه داره نه مثل سارا و نیکا، ریحانه پارسا.... که بلد نبودن خودشون رو به جاهای بالاتر ببرن

  • Sama ارسالی در

    خب به مه چه

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی زشت شدی صورت قبلیت قشنگ تر بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها