|

"مریم معصومی" با این تیپ پلنگ و رژ غلیظ کِراش خیلی ها شد! +عکس

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر دوست داشتنی تلویزیون است که اغلب نقش دختران ساده را بازی می کند اما در واقعیت تیپ و استایلی داف طور دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

مریم معصومی بازیگر شناخته شده و دوست داشتنی ایرانی است که بیشتر او را با بازی در سریال های تلویزیونی می شناسیم تا سینما! وی از هنرمندا بی حاشیه اما داف استایل می باشد.

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر عموما شخصیتی آرام و به دور از حاشیه ای دارد. مریم معصومی بسیار علاقه مند به حیوانات است و خودش هم دو سگ خانگی نگه داری می کند. ناگفته نماند ظاهرا حیوان دوستی و سگ داشتن هم در میان خانم های بازیگر ایرانی مد شده و هر کس که حامی حیوانات باشد و علی الخصوص سگ داشته باشد بسیار با کلاس و خفن است. 

مریم معصومی درست برعکس نقش هایی که تاکنون بازی کرده است( ساده و مظلوم) شخصیتی لاکچری پسند و داف طور دارد. وی بسیار علاقه مند به فیلتر های اینستایی است و اتفاقا تصاویر زیادی هم از خود با همین روش منتشر می کند. در ادامه عکس جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید که علاوه بر آرایش غلیظ و رژ قرمزی که دارد از فیلتر هم استفاده کرده و چهره ای جذاب و پلنگ به خود گرفته است. ناگفته نماند موی سفید این هنرمند بسیار مورد پسند کاربران نیز قرار گرفت.

مریم معصومی

معصومی در کپشن پستش نوشت:

سفیدی موهامو دوس دارم

برام خوشاینده

چون بهم یاد آوری میکنه چقدر زندگی کردم

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

مریم معصومی

حمله به مریم معصومی در خیابان و کتک زدن او 

مدت ها پیش مریم معصومی ، بازیگر جوان کشورمان ، توسط فردی ناشناس در خیابان مورد حمله قرار گرفت. هنوز مشخص نیست این حمله توسط چه کسی و با چه نیتی انجام شده است اما مریم معصومی امیدوار است این فرد دستگیر شود.

مریم معصومی با انتشار این دو عکس در صفحه اش نوشت:

فردِ ناشناسی که امروز به من حمله کردی،مطمئن باش دوربین های خیابان تورا شناسایی خواهند کرد.راستی..این را خوب بدانمن از جنسِ زنم،زنی که بارِ ده تا مرد را می تواند به جان بکشد و از تو که اسم مرد را یدک می‌کشی خیلی مرد تر باشد.

مریم معصومی

 مریم معصومی

صورت را نیمه گذاشتم چون دلم نخواست کسی ببیند….خیلی مراقب خودتون باشید ، بیمارانی هستند که میان انسانها در اجتماع قدم می زنند.#نه_به_خشونت #نه_به_خشونت_علیه_زنان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا از شما بعیده با گذاشتن عکس های ژرف از بازیگران زن .. میخواید مخاطب جذب کنید !!؟؟
    چرا مخاطب های خود رو سطح پایین میبینید ..؟!

  • محمدعلی بیکی ارسالی در

    واقعاااااااا همه بازیگرا دیوووونه شدن

  • Mina ارسالی در

    دسش بشکنه بیمار روانی

  • ناشناس ارسالی در

    بیمارشمایی باااین وضعو تیپ اصلا هم شناخته شده نیست باااینکه فیلم‌ایرانی زیادمیبینم ولی این خانمو تاحالا ندیدم

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت بر مردان مردم آزار بیشرف باید مجازات شود وسزای عمل خو را ببیند

  • ناشناس ارسالی در

    راستش اول میخواستم بگم رژلبش میگه مراببوس مراببوس اماسیاهی روچشمش رودیدم گفتن نه نهبه من مردکه مردانگی نیست ازرژولباس کسی ایرادبگیرم نه به قضاوت کردن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها