|

"فرشته حسینی" با ژستی ناجور و سیگار بدست اونم تنها؛ نوید چرا نیست؟

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر جوان سینما می باشد که این بار با انتشار تصویری از خود با تیپی متفاوت و ژستی پسرانه اینستاگرام خود را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فرشته حسینی بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون است که اصالتی افغانستانی دارد اما در ایران زندگی می کند و اتفاقا به یکی از هنرمندان حرفه ای در این عرصه تبدیل شده است.

به گزارش«شایانیوز» فرشته حسینی چند ماهی می شود که با نوید محمدزاده بازیگر معروف ایرانی ازدواج کرده و درست از همان زمان به بعد اصالت افغانی بودنش توسط کاربران مورد تمسخر قرار گرفت. وی با وجود اینکه حالا دیگر مجرد نیست و شوهر دارد اما همچنان سفرهای خارجی زیادی بدون نوید می رود. حسینی به تازگی هم تصاویری از خود منتشر کرده که ژستی نه چندان زنانه دارد و در خارج از کشور به سر می برد.

نکته قابل توجه در این پست سیگاری است که در دست فرشته وجود دارد اما طبق معمول نوید در کنار همسرش نیست و تنها با یک کامنت سر و ته قضیه را هم آورده است!

فرشته حسینی

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌ خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر می رسد و همواره از پدرش به نیکی یاد می کند و از او به عنوان مردی بزرگ نام می برد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.
فرشته حسینی و نوید محمدزاده
فرشته حسینی و نوید محمدزاده در قورباغه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • همت ارسالی در

    چرا نوید نیست؟فرشته حسینی فرستادش گل(نخود سیاه)بچینه.

  • ناشناس ارسالی در

    چه خوشتیپ موفق باشی خانومه حسینی

  • شبح ارسالی در

    زنیکه خودشیفته عوضی افغانی که جنبه بازیگری نداره هی از خودش عکس میده بیرون فکرکردی بازیگرهالیووده خودشیفته کوتاه فکر

  • ناشناس ارسالی در

    نویدم مثل بقیه کی مونده ک نویدبمونه مردمیخوادموندن کارهرکسی نیس....

  • Firouzeh ارسالی در

    بی جنبه بازی درنیارید خب شمام مثل بقیشون ی روزی ازهم جدامیشین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها