|

خانوم کوچولوی سینما با "ژستی خمار" و آرایشی جذاب؛ چه چشایی داره!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر ریز نقش اما خوشگل ایرانی است که به تازگی تصویری جذاب با ژستی تحریک کننده از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

الناز حبیبی بازیگر کوچولو اما سن دار سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال «تا ثریا» شناخته شد اما ایفای نقشش در سریال با نمک «دردسر های عظیم» بسیار دیده و معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر از فعالان اینستاگرام است که نزدیک به 3 میلیون فالوور نیز دارد. وی غالبا تصاویری جذاب اما بی حاشیه از خود منتشر می کند و در کل محبوب هوادارانش می باشد. الناز حبیبی چند وقت پیش وارد 32 سالگی شد و در حال حاظر در دهه چهارم عمرش به سر میبرد. در ادامه تصویر جدید که وی از خودش منتشر کرده را مشاهده می کنید که ژست ناز و چهره نچرال این بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

elnazhabibi67_1633960200

حبیبی در کپشن پستش نوشت:

صدای همهمه می آید

و من

مخاطب تنهای بادهای جهان...

سهراب سپهری

نظر الناز حبیبی برای رابطه جنسی بدون ازدواج

الناز حبیبی مدتی پیش به طور نامحسوس و بی سر و صدا از همسرش طلاق گرفته است. وی به تازگی مصاحبه ای درباره ی روابط جنسی و نیاز جنسی بدون ازدواج کردن داشت که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

در یک خانواده با 5 خواهر و یک برادر بزرگتر از خود بزرگ شد و ته تغاری خانواده اش می باشد، تمام اعضای خانواده حالا مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند.

الناز حبیبی و نرگس محمدی الناز حبیبی و نرگس محمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    همه تون یه مشت بی شرف هستید هم اون الناز حبیبی بی شرف که فکر کرده دو تا بازی کرده دیگه عقل کل هست و اجازه داره دهن خاک بر سرش رو باز کنه و افکار حقیرش رو بریزه بیرون و هم تمام عوامل سازنده ی اون برنامه ی شیطانی

  • شازده ارسالی در

    میگم چرا تند تند همشون دارن طلاق میگیرن نگو دلشون میخواد هر روز با یکی باشن

  • خودم ارسالی در

    چقد بازیگرای زن ایرانی دیگه بیمزه شدن بیشخصیت شدن بخدا خارجیا خیلی باابهترن خیلی بافرهنگترن ایقدزود اجاخودشون درنمیرن درسه آدم باید خشگذرونی کنه بگرده بخوره ولی ن هرچیزی بازم قضاوت نمیکنم ولی عین حقیقتو گفتم ما ایرانیا بیجنبه هستیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها