|

"لاله اسکندری" با ظاهری متفاوت؛ تبلیغ خفن برا یه برند آرایشی مثل خارجیا!

laleh eskandari shayanews

لاله اسکندری بازیگر معروف ایرانی است که به تازگی با یک برند آرایشی به نام آموتیا همکاری داشته و تبلیغ محصولات آن را کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

لاله اسکندری بازیگر قدیمی و محبوب سینما و تلویزیون می باشد. وی خواهر ستاره اسکندری است و هر دوی آن ها در زمینه بازیگری استعداد به نسبت خوبی دارند.

به گزارش«شایانیوز» لاله و ستاره خیلی وقت است که از قاب تلویزیون (به جز حضور در برنامه شب های مافیا) به کلی دور شده اند اما در فضای مجازی فعالیت خود را دارند. هر دو خواهر از کم حاشیه ترین هنرمندان ایرانی هستند که علاقه خاصی هم به تو چشم بودن ندارند. اما ظاهرا کم کاری برخی بازیگران زیاد هم دست خودشان نیست و یک سری بازیگر دیگر تمام فیلم و سریال ها را دست گرفته اند و امثال لاله و ستاره خانه نشین شده اند.

ناگفته نماند با وجود اینستاگرام بسیاری از بازیگران در کار تبلیغات حالا چه برای برند های معتبر و چه برای پیج های اینستایی فعال هستند که البته به دلیل اینکه شهرت دارند مبلغ خوبی را هم در ازای این تبلیغات دریافت می کنند. لاله اسکندری نیز از قافله عقب نمانده و با یک برند آرایشی به نام آموتیا همکاری کرده است. در ادامه ویدیویی که خانم بازیگر از حضور خود در این کلیپ تبلیغاتی انتشار داده را مشاهده می کنید.

بیوگرافی لاله اسکندری:

لاله اسکندری متولد 30 آذر 1354 در تربت حیدریه خراسان ، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد که از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار موزاییک کاری برای زیبا سازی شهر نیز انجام می دهد.

لاله بعنوان فرزند سوم به دنیا آمد ، یک برادر و یک خواهر بزرگتر و یک خواهر و یک برادر کوچک تر از خود دارد ، پدرش  اهل کاشمر و مادرش اهل تربیت حیدریه می باشد.

برادر بزرگ اش سیامک (تحصیلکرده هنرهای زیبا) و خواهر بزرگ اش ستاره (بازیگر) و خواهر کوچک تر اش سارا (گریمور) و برادر کوچک اش (ساکن کانادا) می باشد.

لاله اسکندری و خواهران و برادرش لاله اسکندری و خواهران و برادرش

ازدواج خانم بازیگر

لاله اسکندری سال 1390 وقتی 32 ساله بود با آقای ساسان فیروزی ازدواج کرد ، این زوج بدون داشتنی فرزندی سالهاست کنار هم زندگی می کنند.

لاله اسکندری و همسرش

ماجرای آشنایی از تبریز

ساسان فیروزی: سال 86 یک نمایشگاه ساختمان در تبریز بود که من آنجا غرفه داشتم و خانم اسکندری هم برای بازدید به آنجا آمده بودند و در آنجا با هم آشنا شدیم.

لاله: من به خاطر کارم در حوزه هنری دکوراسیون و زیبا سازی به دیدن این آثار علاقمند هستم و همان شد که به نمایشگاه رفتمو آنجا با ساسان فیروزی آشنا شدم.

 من در کارهای طراحی با شرکت ایشان مشغول کار شدم و یکسری کارهای تبلیغاتی با هم انجام دادیم و اینجا بود که آشنایی ما بیشتر و در نهایت به ازدواج ختم شد.

لاله اسکندری

بازداشت توسط گشت ارشاد

در سال 91 لاله اسکندری زمانی که برای دیدن فیلم «آزمایشگاه نیلا» به کارگردانی حمید امجد به برج میلاد دعوت شده بود توسط گشت ارشاد بازداشت شد.

او که لباس رنگی و دامن به تن داشت با ممانعت خواهران گشت ارشاد مواجه می شود و در نهایت با توهین ماموران و درگیری لفطی بمدت 24 ساعت بازداشت شد. ایشان در حالی توسط این تندروها بازداشت شد که با همین لباس در رسانه ملی و برنامه «خوشا شیراز» شرکت کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    آرایش غلیظ اصلا بهش نمیاد
    ساده باشن خوشکلترن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها