|

از "گلاره عباسی" بعید با یه "پیرهن جذب و ساپورت" جلو عکاس ولو شه!

gelareh abbbasi shayanews

گلاره عباسی بازیگر جوان ایرانی است که در کل حرف و حدیثی پشت سر ندارد اما اینبار با این تیپ و لباس ها کمی مورد قضاوت قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

گلاره عباسی بازیگر جوان و مطرح ایرانی است که سابقه بازی هم در نقش های طنز را دارد و هم جدی. عباسی با بازی در سریال «شیدایی» بسیار دیده و معروف شد. وی هنرمندی کم حاشیه و فعال است که در اینستاگرام بیش از 2 میلیون دنبال کننده نیز دارد.

به گزارش«شایانیوز» گلاره عباسی از دانش آموختگان کلاس های بازیگری امین تارخ می باشد. این بازیگر زن به تازگی برای ایفای نقش در فیلم «ابلق» وارد چالشی جدید شد. نقش او در این فیلم با همه نقش هایی که تا به حال بازی کرده بود فرق داشت و از آن مهم تر گلاره عباسی در این نقش باید 10 کیلو به وزنش اضافه می کرد و این کار را هم کرد اما به گفته خودش هنوز با این مسئله درگیر است.

از این ها که بگذریم از خانم بازیگر به تازگی تصویری منتشر شده که با پیراهنی جذب و ساپورت در بیابان حضور دارند که این نوع پوشش از این بازیگر کمی بعید بود!

گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی:

گلاره عباسی یکی از بازیگران به نام سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از سال 1362 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری تهران می باشد. 

گلاره در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر به نام بهار دارد که دارای تخصص در زمینه تغذیه میباشد و در کشور کانادا زندگی میکند.

گلاره عباسی

در چشم باد

 گلاره عباسی در سال 1382 در دانشگاه هنر تئاتر خوانده و بعد از گذراندن کلاس های کارگاه بازیگری امین تارخ توسط ایشان به سریال در چشم باد معرفی میشود. او با بازی در سریال فاخر در چشم باد پا به عرصه بازیگری گذاشت و توانست از عهده نقشش به خوبی برآید. گلاره عباسی در این سریال نقش خواهر کامبیز دیرباز و پارسا پیروز فر را به عهده داشت و در کنار بازیگران بزرگی مثل سعید نیک پور، فریبا متخصص و اکبر عبدی به ایفای نقش پرداخت.
 
در چشم باد ساخته مسعود جعفری جوزانی است که کار فیلمبرداری آن از سال 1382 تا 1387 و برای 5 سال به طول انجامید.

گلاره-عباسی-،-کامبیز-دیرباز-و-پارسا-پیروزفر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها