|

"آقای سوپراستار" از ابراز علاقه یک هوادار رونمایی کرد؛ بد حجاب اما خوشگل!

mohammadreza golzar sgayanews

ویدیویی جالب از ابراز علاقه یک دختر هنرمند نسبت به محمدرضا گلزار را در ادامه مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، مجری و مدل ایرانی است که ثروت بسیار زیادی دارد. گلزار تا چند سال پیش تنها به عنوان سوپراستار خطاب میشد اما حالا از راه های مختلفی که کسب درآمد نجومی کرد شاید به پولدار ترین بازیگر ایرانی تبدیل شده باشد. وی در دو دهه پولساز ترین بازیگر ایرانی بود که در کنار هنرمندان آقا با امین حیایی و در کنار آرتیست های خانم با مهناز افشار و الناز شاکردوست زوج موفقی محسوب میشدند.

به گزارش«شایانیوز» محمدرضا گلزار طرفداران بسیار زیادی دارد که حاظرند هر کاری برای عشقشان انجام بدهند. جالب است بدانید این علاقه تنها از سوی دختران نیست و پسران زیادی هم هستند که حتی آقای گلزار را الگوی خود نیز قرار داده اند!

قطعا چنین سلبریتی از فعالین اینستاگرام است و دنبال کنندگان زیادی را هم دارد. وی در صفحه شخصی خود ویدیویی منتشر کرد که در آن دختری بدون حجاب که احتمال می رود خارج از ایران هم حضور داشته باشد با یک پای خود و کفش پاشنه بلند تصویر گلزار را نقاشی می کند. آقای سوپراستار در کپشن این پست تعدادی قلب گذاشته که با نظرات خوب هوادارانش نیز همراه شد.

هواداران محمدرضا گلزار کارهای عجیب و غریب زیادی برای او می کنند که ناشی از علاقه ای است که به او دارند. یکی از جنجالی ترین کارهای آنها بی هوش شدن یک هوادار با دیدن گلزار و یکی از خوب ترین اقدامات خوراکی خریدن برای کارتن خواب های جنوب شهر به نیت محمدرضا گلزار بوده است.

محمدرضا گلزار

مردم و هنرمندان به گلزار حسودی می کنند؟

هواداران گلزار همیشه دو دسته بوده و هستند. عده ای او را میپرستند و حتی آرزو موفقیت های خیلی بیشتر را برا او دارند اما عده ای هم او را یک بازیگر معمولی و خواننده ای بی استعداد می دانند. از این ها که بگذریم همکاران او هم حسادت هایی به جایگاه این بازیگر دارند و میگویند نباید به مجری گری و خوانندگی ورود می کرد. زندگی لاکچری و لوکس گلزار هم بسیار مورد انتقاد قرار می گیرد که البته ظاهرا هیچ یک از این ها برای آقای بازیگر اهمیتی ندارد و کار خودش را میکند.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نوازنده و خواننده موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت.

محمدرضا گلزار در اولین روز از بهار «فروردین» 1356 در تهران متولد شد.اصالتی آذری دارد و پدرش از ثروتمندان شناخته‌ شده تبریزی اسـت. محمدرضا فرزند سوم خانواده اسـت. علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچک‌ ترش اسـت. تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده اسـت. پدر و برادر بزرگ‌ترش هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک‌ترش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند.

محمدرضا گلزار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دیوانه جنگ ارسالی در

    اقای گلزارشماعشقی، درست، ولی خیلی مراقب خودت باش که افصارشیطان دورگردنت نیفته

  • مسعود احمدی ارسالی در

    معلوم نیست چقدر پول میده(گلزار)براش تبلیغ کنند.

  • دوست ارسالی در

    از بس مردم دیونن مگه اینا کین که براشون سر و دست میشکونن آدم‌های دو رویی که بخاطر پول همه کار میکنن حتی نقشهایی بازی میکنن که حتی یک درصد هم به اون ایمان و اعتقاد ندارن بلکه بیرون از نقشهاشو صد درصد بر خلافش هستن .....مردم عزیز اینا هم یکی هستند شبیه خودتون پس برای خودتون بت درست نکنید

  • فقط خدا ارسالی در

    آقای گلزارآفرین خوب داریدرسانه هارابازی می دید،وحرصشان رادرآوردید،همه ی دختران عاشق وخاطرخواهت نوش جونت اززندگیت لذت ببر،ماکه دهه پنجاه هستیم نسل سوخته انقلابیم ولی شماتلافی این نسل رادربیارشیرمادرورنج پدرت هلات شیرپسر،

  • Ashlin ارسالی در

    فقط این دخترا بخاطر چشمش دوستش دارن من خودمم دخترم ولی خالم ازش بهم میخوره اشلین ۱۳ساله کلاس هفتم مدرسه تیزهوشان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها