|

خودنمایی مارال فرجاد با "بُرقع بلوچی" خفنش؛ اما نه تو ایران تو قلب اروپا!

maral farjad shayanews

مارال فرجاد بازیگر شناخته شده ایرانی است که در حال حاظر در مجارستان است و به تازگ هم تصویری از خود در بوداپست منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مارال فرجاد بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است که بیشتر او را با بازی در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما. اما ایفای نقش وی در فیلم «خوب بد جلف» با آرایشی بسیار غلیظ کاربران را متعجب کرد.

به گزارش«شایانیوز» مدتی پیش مهراب قاسم خانی با انتشار تصویری صمیمی از خود در کنار مارال خانم باعث شک و شبه هایی درمورد ارتباط نزدیک و ازدواجشان ایجاد کرد اما هنوز خبری نرسیده و اهرا راحتی بیش از حد در میان آقا و خانم های بازیگر عادی و راحت است!

از این ها که بگذریم مارال فرجاد مدتی می شود که از کشور خارج شده و در مجارستان سکونت دارد البته هنوز به طور کامل کشف حجاب نکرده و چیزی هم از مهاجرت نگفته است اما تصاویر زیادی از خود در مکان های دیدنی این کشور به اشتراک گذاشته است. وی به تازگی هم در هفته مد بوداپست شرکت کرده و تصاویری از خود منتشر کرد.

مارال فرجاد

در ادامه تصاویری از مارال فرجاد که از خود در بودا پست منتشر کرد را مشاهده می کنید.

مارال فرجاد

مارال فرجاد

مارال فرجاد

مونا فرجاد خواهر بزرگتر مارال است و جلیل فرجاد نیز پدر اوست که هر دوی آن ها نیز بازیگر هستند. فرجاد ها از بازیگران درجه یک نیستند اما در کل این خانواده را می توان جزو کسانی دانست که هنر در پوست و خونشان است.

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. 

مارال فرجاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    برقع مال استان هرمزگان هست نه سیستان و بلوچستان لطفاً تصحیح فرمایید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها