|

تبلیغ ریز "الناز حبیبی" برای رفیقِ پلنگش؛ موی بلوند خانم خانما همه چیو لو داد!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر کوچولو سینما هم راه پول درآوردن از طریق تبلیغ های زیرپوستی را یاد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

الناز حبیبی بازیگر شناخته شده و البته خوشگل ایرانی است که با بازی در سریال «دردسر های عظیم» بسیار معروف تر شد. حبیبی بیشتر نقش های طنز را ایفا می کند و واقعا هم نقش های جدی به او نمی آید!

به گزارش«شایانیوز» الناز حبیبی در اصل دهه شصتی است و اتفاقا یکبار هم طلاق گرفته اما چون جثه ای ریز و بیبی فیس دارد به کوچولوی سینما معروف است. وی از فعالین اینستاگرام می باشد اما همانند بهاره رهنما و سحر قریشی اهل حاشیه سازی نیست.

وی به تازگی تصاویری از خود در کنار آرایشگر پلنگش استوری کرد و با ریخن موهای بلوند و هایلایت شده اش تبلیغی درشت انجام داد. تبلیغ و کسب درآمد از این روش در میان خانم های بازیگر بسیااار زیاد شده که اتفاقا برای هر دو طرف سود خوبی هم دارد.

الناز حبیبی

مورد دیگری که وجود دارد برای اعتماد مردم، صمیمیتی است که مثلا خانم بازیگر با آرایشگرش دارد و اینگونه نشان میدهند که فلان آرایشگر یا مزون کارش عالی است!

الناز حبیبی

طلاق درمیان هنرمندان آنقدر زیاد شده که دیگر شورش درآمده. ظاهرا جدایی و متارکه خلی هم با بازیگران به خصوص خانم ها سازگار است و پس از جدایی تازه جوان تر و سرحال تر هم می شوند!

طلاق نامحسوس الناز حبیبی

اخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه وقتی مجری از او پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

الناز حبیبی

برگزاری مراسم به شیوه سنتی

الناز حبیبی:با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم و مهریه را هم واگذار به خانواده هایمان کردیم.

الناز حبیبی و همسر سابقش
الناز حبیبی و همسر سابقش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زیبا ارسالی در

    خیلی نازی الناز حبیبی

  • فرزانه ارسالی در

    النازجون همیشه نازودوست داشتنیه ولی من قیافه ساده شو بیشتر میپسندم چون اونجوری بنظرم جذابتره .ساده تو دلبرو دلنشینتره

  • حقیقت ارسالی در

    رفیقش مثل سرخپوست هاس🤣🤣🤣🤣

  • ستاره ارسالی در

    همه بازی کنان تلویزیون خراب و هرز هستن متاسفم واسه ریس صدا سیما اینها رو اخراج نمی کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها