|

روناک یونسی با "صورت بُرنز و پیرسینگ بینی" مثل خارجیا؛ گنگ و خفن!

ronak yoonesi shayanews

روناک یونسی بازیگر مهاجرت کرده ایرانی است که بیشتر مواقع تصاویری با ژست جدی از خود منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

روناک یونسی بازیگر دهه پنجاهی اما جذاب ایرانی است که چند سالی می شود به همراه همسر و فرزندانش مهاجرت کرده و در حال حاضر کانادا می باشد. روناک یونسی چندی پیش با انتشار ویدیویی از سختی ها و مشکلات پیش بینی نشده مهاجرت صحبت هایی کرد که نشان می دهد آن قدر ها هم راضی به این عمل نیست.

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی حاشیه خاصی ندارد اما همانند بسیاری از بازیگر ها به شاخ شدن در اینستا علاقه مند است. وی در این برنامه بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد و تقریبا روزانه پست و یا استوری هایی منتشر می کند. در ادامه عکس جدید روناک یونسی را مشاهده می کنید که حالتی گَنگ طور و جدی دارد. در این تصویر که با فیلتر اینستایی هم گرفته شده پیرسینگ خانم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

روناک یونسی

خرج و مخارج دلاری

روناک یونسی بازیگر کشف حجاب کرده ای است که حالا آزادانه میتواند با لباس های نامتعارف ظاهر شود، از خودش عکس و فیلم بگذراد، برقص و هر چیز دیگری که باعث جذب فالوور شود را انجام دهد.

همانطور که خود گفته بود زندگی در کانادا خرج دارد و باید درآمد دلاری داشته باشد، چه چیزی بهتر از اینستاگرام؟ در ادامه ویدیوی از رقص این بازیگر زن را مشاهده می کنید.

روناک یونسی

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد و دو فرزند به نام مهرزاد و مهرسام دارد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری مدلینگ معروف

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده اما همیشه گفته دوست دارد در کشور خودش کار کند.

روناک یونسی و پسرش

روناک یونسی و همسرش

روناک یونسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی تصاویر این بظاهر هنر چندان رو میبینم میفهمم که وقتمون برا هنر کسی گذاشتیم که مقید به هیچ ارزش وهنجاری نیستن وباری به هر جهت هستن این آدمها این سطح تفکر کوچک و پایین چطور تونستن به زندگی ما مسلطبشن جای تأسف داره

  • ناشناس ارسالی در

    چه خوش هیکل

  • مهتاب ارسالی در

    وای خدا چقد ناز شدی

  • محمد ارسالی در

    همه از آفتاب سوزان برونزه میشن این بدبختا از سرما تو کانادا بعد چوسی هم میاد در سال ۴۰ روز آفتاب با آدم اینجوری نمیکنه.تو کشوری که آفتاب حکم طلا داره معلومه آدما عقده دارن.

  • مهدی ارسالی در

    چقدر نمک داره

  • ناشناس ارسالی در

    😐😐

  • باران ارسالی در

    چه جالب
    سرزمینی که برای رسیدن بهش دست به عریانی زدی خیلیا با همون حجاب و پوشش بهش رسیدن
    خیلی قدرتمندتر از تو
    اینقدر ضعیف و تهی بودی که مجبور شدی تن خودتو حراج کنی
    متاسفم

  • ناشناس ارسالی در

    چه ارزان فروش

  • حقیقت ارسالی در

    چقدرصداوسیما دلقک زیادداشت همه این ها برای اینه که بدون گزینش بازیگر می پذیرند که هرگوسفندی سرش روبندازه پایین وبیاد برای مردم مافیلم بازی کنه البته هنوزهم با ادا های لاکچری داره فیلم بازی میکنه زنیکه گدا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها