|

"مهدی طارمی" عشقِ این روزهای فوتبال؛ بدونِ "سحر" به همه چی رسید!

mehdi taremi shayanews

مهدی طارمی این روز ها به یکی از خفن ترین چهره های فوتبالی در ایران تبدیل شده است که جدا از حواشی خانم بازیگر خود را جوری دیگر نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی به تازگی بار دیگر اسم فوتبال ایران را مطرح کرده است. مهاجم بوشهری باشگاه پورتو پس از آنکه موفق شد دروازه لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را باز کند، شب گذشته روی تک گلی که تیمش به میلان در همین رقابت‌ها زد تاثیرگذار نشان داد.

به گزارش«شایانیوز» مهدی طارمی وقتی که هنوز در پرسپولیسِ پر طرفدار بازی می کرد حاشیه هایی داشت و عده ای از موضوع سحر قریشی با مهدی طارمی سواستفاده کرده و طارمی را سوژه خبر های زرد کرده بودند.

مهدی طارمی و سحر قریشی

حالا به واسطه حضور و نقش پررنگ مهدی طارمی در فوتبال اروپا، نام او بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. از آقای گلی اش در ریوآوه گرفته تا ترانسفر پرسروصدایش به پورتو و کسب عنوان آقای پاس گلی و خیلی موارد دیگر که این بازیکن جوان در آن درخشید و نام ایران را زنده نگه داشته است.

مهدی طارمی

همه این ها گفته شد و خیلی موارد هم گفته نشد تا یادآور شود مهدی طارمی تنها با بدنامی شناخته شده نیست. او تنها مدتی با سحر قریشی رابطه ای داشت همانند خیلی از جوان های دیگر!

هنرمندانی مثل سحر قریشی حاشیه را دوست دارند و اصلا به واسطه همان حواشی بیشتر معروف میشوند اما کسی مثل مهدی طارمی با نشان دادن خود در مستطیل سبز معروف میشود و این نشان دهنده اینست که چنین بازیکنی را به نسل جدید میتوان بدون سحر قریشی معرفی کرد.

مهدی طارمی

با توجه به اینکه خیلی وقت است که اخبار سلبریتی ها و ادا و اطوار هایشان بیشتر مورد پسند مخاطب می باشد به همین دلیل اتفاقات پیش آمده و مفاهیم آن طور که باید به گوش مخاطب نمیرسد و این وسط هنرمندی مثل قریشی از حرف و حدیث و جنجال خوشحال می شود اما بازیکنی مثل طارمی از ریختن آبرویش ناراحت.

مهدی طارمی بدون سحر قریشی نیز الگویی کامل است که میتوان او را بازیگر به نسل جدید معرفی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نیلوفر ارسالی در

    با آبروی مردم بازی کردن خوب نیست چه آقای طارمی چه خانم قریشی

  • .. ارسالی در

    این مهدی طارمی هم همچین مالی نیست بابا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها