|

تیکه 18+ "دنیا خانم به مهراد" راجبِ بارداریش اونم تو لایو! +ویدیو

donya jahanbakht shayanews

دنیا جهانبخت که به گفته خود به زودی زایمان می کند در لایو تیکه هایی ناجور به مهراد جم انداخت.

لینک کوتاه کپی شد
2

دنیا جهانبخت از چهره های معروف اینستاگرامی است که حالا از صدتا بازیگر هم کاربلد تر شده و به راحتی میتواند جلوی دوربین گوشی نقش بازی کند و میلیون ها نفر کاربر را گول بزند.

به گزارش«شایانیوز» دنیا جهانبخت پس از ازدواج با مهراد جم پیجش به بیش از 13 میلیون دنبال کننده رسید و جالب است بدانید تنها از طریق تبلیغات پیج، روزانه نزدیک به  300 میلیون تومان درآمد دارد، حالا سایت شرط بندی و قمارش را که سال هاست راه اندازی کرده به کنار!

دنیا خانم به گفته خود حالا باردار است و تنها چند روز دیگر پسرش آرتام به دنیا می آید و بدتر از کسانی که دنیا رو فالو کردند کسانی هستند که پیج آرتام کودکی که هنوز به دنیا نیامده و اصلا معلوم نیست وجود خارجی دارد و یا در حد توهم است را فالو کرده اند و این پیج بیش از 1.3 میلیون دنبال کننده نیز دارد و حتی فن پیج هم دارد.

دنیا جهانبخت

این خانم نه تنها در اینستاگرام از فرزند خیالی خود قصد کسب درآمد دارد بلکه در یوتیوب هم چنل راه انداخته و به گفته خود می خواهد اولین فیلم به دنیا آمدن آرتام را در یوتیوب قرار دهد. همانطور که می دانید یوتیوب هم در ازای بازدید و سابسکرایب به افراد دلار پرداخت می کند، ظاهرا دنیا خانم از پول های مفت به دست آمده خسته نمیشود!

دنیا جهانبخت

تیکه 18+ دنیا به مهراد

اما از این ها که بگذریم و این امکان را بدهیم که فرزند دنیا جهانبخت وجود دارد و مهراد هم پدرش است، مهراد جم به یکباره زن و فرزند خود را رها کرده و به ایران بازگشت و در این مدت هم خبر خاصی از او شنیده نشده!

دنیا جهانبخت از همان ابتدای جدایی لایو هایی می گذاشت و گریه میکرد و حرف هایی سوزناک میزد اما به مرور بیخیال شد و حالا تنها گاهی تیکه هایی به مهراد می اندازد. در ادامه کنایه سنگینی که دنیا در لایو در مورد به وجود آوردن بچه و هزینه و سختی های بعدش به مهراد انداخت را مشاهده می کنید.

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

دنیا جهانبخت

شروع با فیسبوک

سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشار عکس های خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مدت کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد. او فعالیت خاصی نداشت و صرفا تصاویر خود را منتشر می کرد که از قضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست به دست شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

دنیا جهانبخت در فیسبوک دنیا جهانبخت در فیسبوک

دنیا جهانبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    گفگق البتلب ابحالبق بتحل تپم البق رتدن لزابت زتدخخندزک نزلح بلم فیحه بدنر یبح بلنلی لینجالبق😇👽👽👽👹👹👹👺👺👺💀☠🤘🤟🤘🤟🤙گاتق
    دنام امبل گکنم لتامابق نبم 🧜‍♀️🧜‍♂️

  • ناشناس ارسالی در

    همه ی این بدنها به زیر گل می‌رود
    و میگندند و می پوسند
    فقط این اعمالشان هست. که می ماند

  • ناشناس ارسالی در

    مناسفانه اززن بودن وحرمت زن بودن تبدیل به کالاشده اندمثل اینکه واررمنزلی بشی یخچال وقالی وووووووببینی ازدیدگاه عده ای هم زن شده کالا

  • ناصر ارسالی در

    از قیافه جم معلوم است خطرناک است اینها حال عادی ندارند یک موقع ممکن است دختر وبچه را بلایی سرشان بیاورد شوهر هم می خواستی یک شوهر درست وحسابی پیدا می نمایند نه این پسر احساساتی وجوگیر را .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی