|

"الناز شاکردوست" در مسیر صعود به قله؛ یکم بهاره ازش یاد بگیره! +عکس

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شکردوست بازیگر جذاب ایرانی است که به تازگی تصاویری از خود در مسیر صعود به قله کلکچال منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

الناز شاکردوست بازیگر جوان و خوشگل سینما می باشد که با بازی در نقش های مختلف نشان داد استعداد خوبی در این زمینه دارد و همانند بعضی بازیگران خانم تنها به خاطر زیبایی چهره اش نیست که معروف شده.

به گزارش«شایانیوز» الناز شاکردوست با وجود اینکه از سرشناس ترین هنرمندان ایرانی است اما حواشی خاصی ندارد و ظاهرا علاقه ای هم به بر سر زبان بودن (مثل بهاره رهنما) از طریق جنجال ندارد. وی در اینستاگرام فعال است و بیش از 9 میلیون دنبال کننده نیز دارد.

خانم بازیگر خوش چهره به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که با توجه به کپشنش برای صعود به قله کلکچال رفته و در بین مسیر هم عکس های جالبی گرفته است.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز خانم بازیگر مایه دار سینما!

اما الناز شاکردوست از بازیگرا پولدار می باشد که اگر از طرفداران او در اینستاگرا باشید متوجه این هستید که او به هیچ وجه تبلیغات انجام نمی دهد اما مدتی پیش هم تصویری از خود داخل ماشین منتشر کرد که مدل خودرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. خودرویی که خانم بازیگر در آن مشغول فریح و گردش بود fjکروز است و این ماشین الان حدود 3,800,000,000 تومان قیمت دارد.

الناز شاکردوست

ماجرای دعوای الناز شاکردوست با یکی از طرفدارانش

مدتی پیش در حاشیه اکران یکی از فیلم های الناز شاکردوست در میان جمعیت یکباره الناز یکی از طرفداران خود را هل داد و سر او داد کشید. ویدیو نامشخصی از این اتفاق منتشر شد و ادعا شد که آن طرفدار الناز شاکردوست را لمس کرده است و به همین دلیل او ناراحت شده. اما بعدا الناز شاکردوست همه چیز را تکذیب کرد و گفت که کسی را هل نداده و ماجرا این نبوده است.

الناز شاکردوست این روزها با فیلم جدیدش تی تی مهمان جشنواره های معتبر بین المللی است. او بازیگری فوق العاده کم حاشیه و پرکاری است که بیش از آنکه به فکر خودنمایی در اینستاگرام باشد مشغول بازیگری و بالا بردن سواد بازیگری خود است و واقعا می توان او را یک بازیگر زن واقعی نامید.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولد شد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

الناز شاکردوست و برادرش
الناز شاکردوست و برادرش
علی، الناز، الیکا شاکردوست
علی، الناز، الیکا شاکردوست

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حمیده ارسالی در

    وقتی اینقدر اینها راحت این بازیگرا از خود شون عکس میزارن یادمون باشه اینها با این کاراشون بچه ها آینده را به فساد میکشوند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها