|

حرکات خفن "بهنوش خانم" در ملأعام؛ مهمون کوچولوی سیاهش چی میگه!

behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طباطبایی بازیگر زیبای ایرانی است که اینبار با انتشار ورزش و تناسب اندامش اینستاگرام خود را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که البته بعد از عمل زیبایی صورتش به این چهره رسیده! وی هنرمندی کم حاشیه است که این روز ها تنها و مجرد زندگی می کند.

به گزارش«شایانیوز» از آن جایی که بسیاری از خانم های بازیگر یاد گرفته اند با فیلتر های پلنگ طور اینستاگرامی عکس منتشر کنند، بهنوش طباطبایی برعکس علاقه ای به این کار ندارد و تقریبا همیشه عکس هایش نرمال اما در عین حال جذاب است. خانم بازیگر حیوانات را بسیار دوست دارد به خصوص که اگر گربه باشد!

ناگفته نماند طباطبایی گربه ای خپل و پشمالو به نام نارنگی دارد که ظاهرا جای آقای شوهر را برایش گرفته و به او همچون انسان ها ابراز علاقه می کند. اما به تازگی بهنوش طباطبایی ویدیویی منتشر کرد که در آن بچه گربه ای را نشان می دهد که از خیابان آورده و ظاهرا قصد مراقبت از این مهمان ناخوانده را دارد.

ورزش خفن خانم بازیگر

بهنوش طباطبایی بجز گربه بازی ورزش هم می کند و گاهی هم از ورزش خود فیلم و عکس هایی انتشار می دهد. وی از فرم بدن و نوع حرکاتش در ویدیو مشخص است که ورزش کار حرفه ای هم هست. در ادامه پست و استوری جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

بهنوش طباطبایی

ازدواج و طلاق

«بهنوش طباطبایی» و «مهدی پاکدل» حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما به مانند بسیاری از زوج های جوان که این روزها دور و برمان فراوان از آنها می بینیم زندگی زناشویی این دو نفر هم نتوانست بیشتر از این دوام بیاورد و این دو نفر تصمیم به جدایی گرفتند.
به مانند اغلب جدایی های هنری خبر جدایی این زوج هم ابتدا در قالب شایعات بود که منتشر شد و با اتفاقی که در صفحات اجتماعی این دو نفر افتاد این شایعه پررنگ شد.

بهنوش طباطبایی

اما برخی مخاطبان به اظهارنظر «بهنوش طباطبایی» هم واکنش نشان دادند که چطور می شود به هنگام ازدواج و در برابر دوربین های تلویزیونی با روی باز به صراحت درباره ازدواج و دلایل آن سخن گفت اما درباره شایعه طلاق نه تنها درست به مخاطبان خود توضیح نمی دهد بلکه پاسخگوی به آن را «سرک کشیدن به زندگی خصوصی» تلقی می کند. باور این دسته از مخاطبان آن بود اگر قائل شدن حرمت برای زندگی خصوصی را به عنوان یک اصل بپذیریم طباطبایی درباره ازدواج خود که آن هم خصوصی است نباید خبری را در اختیار مخاطبان خود قرار می داد.

چند ماهی می شود که مهدی پاکدل بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با رعنا ازادی ور بازیگر نقش سمیرا در سریال «زخم کاری» ازدواج کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پوران ارسالی در

    این فلورخانم نمیخواددست ازاین حرکات جلف این هم دراین سن و سال برداره خوب باعملهایه گوناگونی که انجام میده معلومه احساس پیری نکنه وباپسربچه هابپره وبراشون عشوه خرکی بیا اگه منم پول داشتم وعملهایه مختلفی انجام میدادم ازاین خانم خوشگل ترمیشدم

  • سارا ارسالی در

    بهنوش جان مثل همیشه خوشگل و خوش تیپ و بامتانت

  • محمد ارسالی در

    خوش بحالش که بجای بچه،گربه بغل میکندآفرین به اینهمه هوش واستعداد

  • فری ارسالی در

    کم‌ کم به کوه هم میزنید خخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    یه کاستیهاوکمبودهایی دارن که اینکارها رو انجام میدن. خب میگی بنده خدا چیکار کنه.اگه درست حسابی بودن که کارشون هم به طلاق واینا نمی کشید،مینشستن سرخونه زندگیشون،مث آدم زندگی میکردن،اینا آدم نیستن که.

  • مریم ارسالی در

    اینا هر چی پیرتر میشن بی حیاتر وخل تر میشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها