|

"بهاره رهنما" دست کاربرا رو باز گذاشت؛ هر چی دلتون میخواد بهم بگین!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر جنجالی و البته فعال ایرانی است که اینبار دست کاربران را برای اظهار نظر درمورد خود و مسائل مختلف باز گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگر شلوغ و البته پر کار این روز ها در اینستاگرام است که اگر کسی تا به حال اهل دیدن فیلم و سریال های او نبود حالا دیگر با عکس و فیلم و خبر هایی که از خانم بازیگر منتشر میشه کاملا شناخته است!

به گزارش«شایانیوز» رهنما بعد از ازدواج با حاجی بسیار فعال تر شد و حالا او را در هر زمینه ای پیدا میکنید. بهاره رهنما خود نیز دارای چند بیزینس است که در طول روز بار ها آن ها را تبلیغ می کند، حالا اینکه شوهرش هم برند های رنگ مو و آرایشی دارد به کنار! 

این بازیگر را میتوان در صدر خانم های فعال در میان بازیگران دانست. ناگفته نماند رهنما به دلیل مدل زندگی و رفتارش حرف های زشت و ناسزای زیادی هم از سوی کاربران می شنود اما همچنان به کار خود ادامه می دهد. وی به تازگی ویدیویی منتشر کرد و در آن از کاربران خواست تا هرچه دل تنگشان می خواهد بگویند و بنویسند. این پست تا به الان نزدیک به 5000 کامنت خورد. در ادامه صحبت های خانم بازیگر را در این ویدیو مشاهده می کنید.

ترفند خانم بازیگر برای تبلیغات

بهاره رهنما روزانه تبلیغات زیادی از پیج های مختلف می گذارد و البته پول قابل توجهی هم در مقابل دریافت می کند و اینکه بزده تا چه حد باشد مشخص نیست.

خانم بازیگر از آن جایی که رواطش با اشخاص مختف بسیار گسترده است پس دوستان زیادی هم دارد و به همین دلیل هر روز از یک نفر ه عنوان دوست صمیمی رونمایی کرده و به دنبال کنندگان نشان می دهد. ناگفته نماند در ادامه استوری ها تبلیغ این خانم را هم می کند و این روشی جدید در میان بازیگران است که برای جذب فالوور بیشتر پیج مورد نظر را رفیق خود خطاب می کنند تا کاربر اعتماد بیشتر و بهتری پیدا ند. در ادامه بهاره خانم رو در کنار سوفیا جانش مشاهده می کنید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما: عاقل باشید من نیازی به پز دادن ندارم!

برخی از مردم می گویند کارهای بهاره رهنما در حمایت از زنان نمایشی است و او به این صحبت ها اعتقاد ندارد. واکنش جالب او به این ادعا را در ویدیو زیر ببینید.

بهاره رهنما فعالیت زیادی برای حمایت از زنان دارد و این حمایت به نوعی خاص است چون بیشتر فعالیت هایش مربوط به خشونت زنان علیه زنان است (مثلا دخترانی که وارد زندگی زنان متاهل می شوند و با مردان متاهل رابطه دارند) . اظهار نظرهای  بهاره رهنما در حمایت از زنان به دلیل نوع نگاه متفاوت که باعث و بانی خیلی از مسائل را خود زنان می داند همیشه مورد انتقاد مردم قرار گرفته و واکنش های منفی داشته است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها