|

"مهناز افشار" دوباره رسوا شد؛ افتضاح فیسبوک کار خودش بود یا هکرا؟

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار در استوری فیسبوک خود یک تصویر مستهجن منتشر کرد. اما آیا خود مهناز این استوری زشت را منتشر کرده یا پیچ خانم بازیگر هک شده؟

لینک کوتاه کپی شد
2

پیج فیسبوک مهناز افشار با تیک آبی هک و در استوری های فیسبوکش تصاویر مثبت ۱۸ منتشر شده است. هنوز خانم افشار نسبت به انتشار این استوری های زشت و زننده واکنشی نشان نداده و تلاشی هم برای پاک کردن استوری خود نکرده است.

مشخص نیست که باوجود امنیت فیسبوک چگونه اکانت کاربری خانم افشار که تیک آبی هم دارد هک شده است.

البته این احتمال هم وجود دارد که شخصی به اکانت خانم افشار دسترسی پیدا کرده و با انتشار تصاویر مستهجن قصد تخریب خانم افشار را دارد.

مهناز افشار دو سالی است که به علت پرونده قضایی از ایران مهاجرت کرده و در آلمان زندگی می کند.

mahnaz_afshar_1632230323_1

استوری منتشر شده در فیسبوک مهناز افشار

رفاقت نزدیک مهناز افشار با آرش

مهناز افشار مدتی را هم در ترکیه به سر میبرد اما برای زندگی اصلی اش آلمان را انتخاب کرده. این بازیگر چند باری با آرش خواننده مشهور ایرانی دیده شده اما هنوز توضیح درستی از رابطه این دو با هم ارائه نشده است و جالب تر از این است که افشار او را برادر و آرش مهناز افشار را خواهر صدا می زند!

mahnaz_afshar_1633187645

مخارج خانم بازیگر در آلمان از کجاست!

مهناز افشار در دهه هشتاد همراه با محمدرضا گلزار از پولساز ترین زوج های هنری در سینما بودند که توانستند درآمد بالایی را کسب کنند. پس از آن خانم بازیگر در سال 1393 با ازدواج با (محمد یاسین رامین) پسر آقای سیاستمتدار و مهریه 30 میلیاردی اش هم توانست پس انداز خوبی داشته باشد.

گفته می شود مهریه مهناز افشار ملکی به مبلغ 30 میلیارد، آن هم هفت سال پیش بوده که به قیمت بعد از طلاق بیشتر هم شده! حالا خانم بازیگر به راحتی در آلمان زندگی میکند بدون اینکه شغل و درآمدی داشته باشد و سوال اینست که هزینه های زندگی اش از کجاست؟

mahnaz_afshar_1632733744

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها