|

دلبری "بهنوش خانم" با لاک و رژ جیغش؛ عمل سانترال چه نشسته به لبش!

behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طباطبایی که انگار به تازگی عمل سانترال لب کرده یک استوری جدید منتشر کرد که البته حجاب هم ندارد

لینک کوتاه کپی شد
7

بهنوش طباطبایی بازیگر زن جوان و زیبای سینما و تئاتر که در روز های مجردی بعد از طلاقش را سپری می کند.

بهنوش طباطبایی اهل حواشی و خودنمایی نیست اما گاهی خواسته یا ناخواسته وارد حاشیه می شود اما در کل بازیگری آرام و محبوب است. بهنوش خانم این روزها بیشتر از همیشه مشغول ورزش کردن است و اوقات فراغت خود را یا در کنار خانواده اش می گذراند و با خواهرزاده هایش به تفریح و خوشگذرانی می رود و یا اینکه در کنار نارنگی گربه خپل و پشمالویش است.

behnoushtabatabai_1634033560_1

بهنوش البته بسیار هم اهل فضای مجازی است و تقریبا هر یکی دو روز یک پست یا استوری اینستاگرامی منتشر می کند.

بهنوش البته انگار خیلی به حجاب اعتقادی ندارد و بسیاری از تصاویری و استوری هایی که منتشر می کند حجاب و پوشش مناسبی ندارد. او به تازگی هم یک عکس استوری کرده که با آرایش کامل بسیار زیبا و دلربا شده است. البته آنچه که در این عکس مورد توجه کاربران قرار گرفت عمل سانترال لب بهنوش بانو بود که چهره او را بسیار دلنشین تر کرد.

hashiye_va_havashi_1635458095

بهنوش خانم یک تفاوت عمده هم نسبت به بسیاری از همکاران خود دارد و آن هم اینکه او جزو معدود بازیگران سینما است که در کنار حرفه بازیگری تحصیلات آکادمیک خود را هم تا سطح عالی ادامه داده و اکنون دانشجوی دکتری روانشاسی است.

خانم بازیگر بعد از طلاق جوان تر شد؟

خانم بازیگر ظاهرا پس از طلاق جوان تر شد و نه تنها ناراحت نبود و نیست بلکه دائما در حال گش و گذار و عکاسی می باشد. بعد از حواشی اخیر در رابطه با جدایی «بهنوش طباطبایی» از «مهدی پاکدل» این بازیگر زیبا روی جوان در جشنواره ی فجر 1395 با روحیه ای شاد ظاهر شد.

«بهنوش طباطبایی» و «مهدی پاکدل» حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما به مانند بسیاری از زوج های جوان که این روزها دور و برمان فراوان از آنها می بینیم زندگی زناشویی این دو نفر هم نتوانست بیشتر از این دوام بیاورد و این دو نفر تصمیم به جدایی گرفتند.

به مانند اغلب جدایی های هنری خبر جدایی این زوج هم ابتدا در قالب شایعات بود که منتشر شد و با اتفاقی که در صفحات اجتماعی این دو نفر افتاد این شایعه پررنگ شد.

IMG0928351992024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دریا ارسالی در

    انگار چشاش چپ شده

  • ... ارسالی در

    اخه ب شما چ ربطی داره زنگی خودشه باید از تو اجازه بگیره؟

  • ناشناس ارسالی در

    حالم از سلبریتی ها به میخوره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها