|

گریم مدل خارجی "استخری و زنش" تو مهمونی؛ "عمه نیلو" چه خفنی شده!

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری بازیگر معروف تلویزیون به مناسبت تولد دخترش نبات جشن جالبی با تم و گریم های ترسناک و هالووینی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شاهرخ استخری بازیگر مطرح و پر طرفدار ایرانی است که پس از بازی در سریال های «فاصله ها» و «دلنوازان» به سرعت معروف و البته میان دختران جوان تبدیل به کِراش شد. 

به گزارش«شایانیوز» شاهرخ استخری چند سالی می شود که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دختر به نام های پناه و نبات نیز هستند. این خانواده پس از حضور پر رنگ در اینستاگرام حاشیه های زیادی داشته و دارند. شاهرخ و سپیده هر دو فعالیت زیادی در فضای مجازی دارند که البته برای آن ها این کار به نوعی راهی برای کسب درآمد بالا هم محسوب می شود.

این زوج جوان از آن جایی که به نوعی بلاگر شده اند پس باید همانند بلاگر ها از جزییات زندگی شان دائما به کاربران خبر دهند. به تازگی سپیده بزمی پور همراه با شوهر بازیگرش به مناسبت تولد دختر دوس داشتنی شان نبات جشنی گرفته و به دلیل نزدیک بودن به هالووین تم و گریمی ترسناک نیز انتخاب کرده اند. در ادامه پست های جدید این زوج را مشاهده می کنید.

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور و پناه و نبات

سپیده بزمی پور

شاهرخ استخری و نیلوفر استخری شاهرخ استخری و نیلوفر استخری

مروری بر حواشی آقای بازیگر

شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری شغل دومی هم دارد. او دارنده سه شعبه طلا فروشی است که در مناطق مختلف تهران نیز قرار دارند.

اولین گزینه ای که به نظر شاهرخ استخری رسید رستوران داری بود اما با تحقیقاتی که انجام داد و از هنرمندانی که این حرفه را دنبال می کنند متوجه پر مشغله و وقت گیر بودن آن شد.

شاهرخ استخری و الناز حبیبی

چندی پیش شاهرخ استخری بازیگر مرد مشهور با انتشار یک توییت موزیکال و همراه با یک اهنگ به مسخره کردن پس اندازهای جوان ها برای زندگی امروزی پرداخت (منظور ناچیز بودن آنهاست)

شاهرخ استخری بر کاآفرین بودن خودش تاکید زیادی دارد و همیشه خودش را کارآفرین می داند تا بازیگر. او هرچند مدت یکبار هم جوان ها را نصیحت می کند که چگونه پولدار بشوند. در واقع همیشه می گوید که با خوابیدن و زحمت نکشیدن زیاد نمی توانید مثل او پولدار بشوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی