|

"آرام خانوم جوینده" یابنده شد؛ سالنو بستُ زد تو کار شاخ بازی و اینستا!

aram jouyandeh shayanewd

آرام جوینده یک آنلاین شاپ افتتاح کرد و در توضیح آن نوشت: سفارش و ارسال لوازم آرایش، محصولات مراقبت از پوست و مو، پرفیوم اورجینال از دبی

لینک کوتاه کپی شد
3

آرام جوینده همسر سپهر حیدری و بلاگر معروف اینستاگرام که اخیرا به دبی مهاجرت کرده در این کشور کسب و کار جدیدی به راه انداخت.

آرام خانم جوینده در ایران مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند

حضور بهنوش بختیاری در سالن زیبایی آرام جوینده

بعد از اینکه آرام جوینده و همسرش از ایران به دبی مهاجرت کردند آرام به شدت در اینستاگرام فعال شد و هر روز تصاویری از زندگی لوکس خود و همسرش به اشتراک می گذارد و حالا که تنواست با این لاکچری بازی ها تعداد فالوورهایش را زیاد کنند از کسب و کار اینترنتی خود رونمایی کرد.

aram.jouyandeh

آرام یک فروشگاه آنلاین عرضه لوازم آرایش و عطر و پرفیوم زنانه و مردانه افتتاح کرده و به قول خودش محصولات آرایشی بهداشتی اصل و اورجینال به کاربران عرضه می کند.

 

از آرام جوینده همسر سپهر حیدری بیشتر بدانید

آرام جوینده چهره جنجالی اینستاگرام فوتبالی ها (بعد از بانو ستاره معصومی بزرگ همسر مهدی قائدی) است. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد. ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خودشو برای کل دنیا بنمایش گذاشته شما میگید همسر سپهر .کدام سپهر؟

  • هادی ارسالی در

    اقای سپهر حیدری اینو جمش کن اقای غیرت خخخخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    عملیه جذاب

  • ناشناس ارسالی در

    وقهان که حالم بد شود

  • سلمان ارسالی در

    بقران حالم بهم خورد....

  • ناشناس ارسالی در

    فعلا زنان فوتبالیستها. شده اند. برو بیا
    و صدر خبرها شده اند
    و اقعا ما به کدام سمت و سو در حال کشیده شدنیم؟؟؟!!!! بسیار تامل بر انگیز است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها