|

تولد بازی "مریم کاویانی" با برادرزاده خوشگلش؛ تیپ خارجی طور مارینای عمه!

maryam kavyani shayanews

مریم کاویانی بازیگر معروف و بی حاشیه ایرانی است که اینبار با انتشار تصاویرش همراه با برادر زاده بی حجاب خود را سوژه کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مریم کاویانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که البته بیشتر او را در نقش های مثبت سریال ها دیده ایم. وی بازیگری ی حاشیه و آرام است که تا به حال دو بار ازدواج کره است.

به گزارش«شایانیوز» ازدواج دوم خانم بازیگر با یک سیاستمدار بوده است که به تازگی هم از یکدیگر جدا شده اند. وی از فعالین اینستاگرام است که به تازگی هم عکس هایی از تولد برادر زاده اش منتشر کرد. اما نکته ای که در این میان توجه کاربران را به خود جلب کرد نداشتن حجاب مارینای عمه بود!

مریم کاویانی

مریم کاویانی

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی (زاده ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتاً مازندرانی)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد. مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، پدر و مادر وی مازندرانی و اهل بابل، پدرش کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر وی خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند و پیگیر هنرند.

مریم کاویانی

بیوگرافی شوهر سابق خانم بازیگر

رامین مهمانپرست (زاده تیر ۱۳۳۹ - تهران) سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان و سفیر آکردیته در لیتوانی و سفیر پیشین ایران در قزاقستان و تایلند نیز بوده‌است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است. وی در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ ساله بود، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.

وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان، مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه را در کارنامه دارد.

مریم کاویانی و رامین مهمانپرست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها