|

چهره ظریف و ناز "ویدا جوان" در اینستا؛ چه دلبری میکنه با اون چشای رنگیش!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیگر خوش چهره ایرانی است که همانند هنرمندان جنجالی نیست و به دور از حاشیه و دردسر روزمرگی اش را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

ویدا جوان بازیگر دهه شصتی اما خوشگل ایرانی است که با بازی در سریال جذاب و پر بیننده «پژمان» در نقش نامزد پژمان بسیار معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» ویدا جوان از بازیگران بسیار بی حاشیه ای می باشد که علاقه ای به خودنمایی و شاخ شدن در اینستاگرام را ندارد که البته اگر سری به پیج اینستایی این بازیگر جوان بزنید خلاقیت و رنگ را در تصاویرش مشاهده می کنید اما چون مانند خیلی ها اهل سر و صدا نیست پیجش هم به نسبته هنرمندان خانم دیگر دنبال کنندگان کمتری دارد.

در ادامه تعدادی از عکس های خوشگل ویدا جوان را مشاهده می کنید.

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال‌های او می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان و زمانه و شمعدونی ،آسمان من و سارق روح و و زیر هم کف فیلم ملبورن روزهای آبی وآبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

ویدا جوان و همسرش

ماجرای جالب آشنایی و خواستگاری ویدا از همسرش

 ویدا جوان و ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگی شان بر مبنای عشق بوده، آنها قواعد زندگی های مشترک عادی را به هم زدند و نشان دادند با صداقت و عشق هم می توان زندگی را شروع کرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ویدا جوان در یک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرده است آقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همان لحظه پاسخ مثبت را می دهد. اگر خواهان خواندن باقی ماجرا هستید مصاحبه با این زوج هنرمند را از دست ندهید.

ویدا جوان

شیفته جسارت ویدا شدم

ایلا تهرانی همسر خانم جوان درباره ویدا گفت: راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شوم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

ویدا جوان

وقتی ویدا به خواستگاری ایلا می رود!

راستش را بخواهید در ازدواج ما بسیاری از چیزها از جمله مراسم خواستگاری و عقد و عروسی به شیوه های رایج برگزار نشد و سعی کردیم ضمن احترام به سنت آن طور که خودمان دوست داریم این مراسم را برگزار کنیم، اتفاقی که در خواستگاری ما رخ داد و شاید به نظر برخی ها حتی نامتعارف به نظر برسد این بود که ویدا از من خواستگاری کرد و من هم آنقدر از این حرکت او شگفت زده شدم که بدون درنگ به او پاسخ مثبت دادم.

معمولاً دخترها در ذهن شان است که مرد رویایی شان سوار اسب سفید شود و به خواستگاری آنها بیاید، در حالی که ویدا این قاعده را به هم زد و با اسب سفید به خواستگاریم آمد و من را با خودش برد.

ویدا جوان

مهریه عروس خانم 7111 شاخه گل رز

ایلا تهرانی: من و ویدا دوست داشتیم آن طور که دوست داریم زندگی مان را شروع کنیم و به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می شود به همین خاطر وقتی بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه 7111 شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را انتخاب کرد حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد.

در هر حال من در طول این سال ها سعی می کنم به مناسب های مختلف برای همسرم شاخه گلی را بخرم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مرده شورببره قیافه زشته ویداجوان رابدریخت لجن

  • اوزگه و گوکبرک عاشق هم ارسالی در

    خیلی خوشگل

  • هموطن ارسالی در

    حیف ویدا حرام شد من عاشق متانت و وقار وزیبایی خاص اش بودم چون بااین روش ازدواج واقعا شان زن ایرانی مسلمان رو پایین اورد من باوجود اینکع بیش از پنحاه سال دارم همیظه علشق خودش وبازی کردنش بودم اوزیباترین زن هنرپیشه بعد انقلاب است اما متاسفانه با این ازدواج حرام شد خودش میدونه دیگه شده وختما راضیه که اینهمه فدایی شوهر شده اما من فکر میکردم خیلی روح بلنذی دارد کاش بیشتر عزت زن رو خود زن ها رعیت کنند زن مثل الماسی است که مرد باید برلی انکشتری زندگی انتخاب کند نه اینکه زن به خواستگازی مرد برود این اصلا خوب نیست وبدعت بدی هست

  • ناشناس ارسالی در

    اون چشمای رنگی صورت قشنگ زیر خاک میره اعمالمون درست و قشنگ خدایی باشه نه چشم و ابرومون که فنا و خاکیه

  • ناشناس ارسالی در

    اخه یکی نیست به تو بگه
    به تو چه ربطی داره دلش میخاسته دلبری کنه با اون چشمای رنگیش به منو تو ام هیچ ربطی نداره فضولی نکن تو کار مردم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها