|

تیکه "پرستو صالحی" به کاربرا؛ چیه من عوض شدم به جای روسری کلاه میزارم!

parastoo salehi shayanews

پرستو صالحی بازیگر نه چدان مطرح اما مهاجرت کرده ایرانی است که حالا با حرف هایی جدید حرص کاربران فضای مجازی را درآورد!

لینک کوتاه کپی شد
2

پرستو صالحی بازیگر شناخته شده اما نه چندان مطرح ایرانی است که اغلب او را با سریال «زیر آسمان شهر» میشناسند، زیرا در فیلم و یا سریال پربیننده و خفنی بازی نکرده است. صالحی چند روز پیش با آه و ناله از ایران برای همیشه مهاجرت کرد. این بازیگر زن در صحبت های خود گریه می کند و می گوید به خاطر خانواده مجبور به رفتن شده است و با خواست خود نبوده!

به گزارش«شایانیوز» پرستو صالحی حالا در ترکیه به سر میبرد و هر چند روز یکبار ویدیویی از خود منتشر می کند بلکه سر زبان ها باشد و به فراموشی سپرده نشود. البته صحبت های خانم بازیگر همانند شخصیتش جنجالی است و ظاهرا نمی تواند به طور عادی زندگی کند زیرا در ایران هم که بود صحبت هایی تند و تیز در مورد مسائل سیاسی داشت و حتی به گفته خودش با وثیقه آزاد بود.

حالا او را در ترکیه دائما با کلاه می بینیم و ظاهرا کاربران این مورد را بسیار مورد بحث قرار داده اند به همین دلیل طبق معمول ویدیویی منتشر کرد و حرف هایی حرص آور زد! کاربران در نظرات این پست خشمگین شده و بسیار او را مورد تمسخر قرار دادند.

تعدادی از نظرات کاربران را در ادامه مشاهده می کنید.

_چرا فکر میکنی اینقدر برا مردم مهمی؟ بابا هر جهنم دره ای هستی همون جا باش

_خیلی نگرانت بودیم خوب شد خبر دادی

_اینجا هم بودی مهم نبودی

_حالا دیگه اینم برای ما ادم شده نچسب گوشت تلخ

_حالا رفته اونجا هی پست میزاره

_چرا اینقدر توهم دیده شدن و مهم بودن داره

پرستو صالحی

حالا این بازیگر پر حاشیه 44 ساله می شود و به مناسبت زاد روزش جشن تولدی خانوادگی گرفت و تصاویری هم به رسم یادبود در اینستاگرام منتشر کرد. در این تصاویر نیز خواهر و مادرش بی حجاب هستند اما خانم بازیگر طبق معمول کلاه دارد تا او را به کشف حجاب کرده خطاب نکنند.

پرستو صالحی

خانم بازیگر با کامران و هومن

پرستو صالحی در همان ابتدای رفتنش گفت قصد کشف حجاب ندارد اما با سرعت تصویری استوری کرده که در کنار «کامران و هومن» دو برادر خواننده ایرانی آن هم دست به کمر حضور دارد.

پرستو صالحی و کامرام و هومن

در ادامه حمله شدید خانم بازیگر را نسبت به مجری 20:30 مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هانیه مهرپرور ارسالی در

    ما کاری با شماها نداریم صالحی. شما خودتون با این رفتارتون به چشم مردم بد جلوه دادین. شما فکر میکنید قشنگ زندگی میکنید درواقع بدبخت هستین. اصالت خودتون را گم کردین. شخصیتی بین مردم ندارید. دوروز جلو دوربین گریه کردین حالا این وضعتون

  • ناشناس ارسالی در

    بعد پیری. تازه سگ گرفتند بغل!!!!؟

  • ناشناس ارسالی در

    جات تو سینمای هالیوود خالیه.

  • مانا ارسالی در

    خانم صالحی من با کلاه و روسری شما کار ندارم اختیارش با خودتونه. نه اینکه فکر کنید ط فدار حکومت و غیره و ذالک. ولی لفاظی های مزخرف تون آدم رو وادار به جواب دادن میکنه شما مگه سیاسی هستید که حرفاتون نامزدت ن رو پ وند این روزها هرکی میخواد مرکز توجه واقع بشه شروع میکنه راست و دروغ از سینما و نظام وستمهایطه به‌ شده داد سخن میده مثل صدف طاهریان چقدر معروف شد با دروغهای شاخدار مثلا از َیوما گران ایران بخاطر نداشتن اخلاق ‌اکی بود اونجا خودش روی همه بی اخلاقه ارو سفید کرد. البته که شما با ایشون قابل مقایسه نیستید ول خواهشا برای جلب توجه به هر دری نزنید.

  • ناشناس ارسالی در

    خوش باش عزیزم

  • Amin ارسالی در

    بابا کی میخواید یاد بگیرید که باید زندگی مردم بکشید بیرون

  • دنیز ارسالی در

    واقعا چرا توهم زده؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    لچک مهناز کم بود حالا دگه کلاه این ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها