|

صورت عروسکی "زهره فکور" با دو کیلو آرایش؛ این خانم بازیگره یا شاخ اینستا!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکور بازیگر کم کار اما شاخ اینستایی پر کاری است که بعد از تبلیغ های پزشکی اینبار با معرفی پیج لباس آمده! این خانم ها بازیگرند یا بلاگر.

لینک کوتاه کپی شد

زهره فکور صبور بازیگر، طراح لباس و مدل ایرانی است که گاهی از خود عکس هایی با ژست "مثلا حواسم نیست" منتشر می کند. زهره فکور صبور از دسته بازیگرانی است که صورتش را عمل زیبایی کرده و چهره نچرال خود را تغییر داده است.

به گزارش«شایانیوز» زهره فکور همانند بهاره رهنما در انجام تبلیغات دیگه ترکونده و راه به راه برای کاربران پیج های مختلف و مطب های پزشکی و عمل زیبایی تبلیغ می کند. معرفی پیج هایی مثل لباس و ظروف و... حتی اگر بد هم باشند باز قابل جبران هستند اما تبلیغ پزشکان مختلف در زمینه زیبایی بسیار خطرناک است که این خانم بازیگر بسیار این حرکت را انجام می دهد.

زهره فکورصبور ظاهرا بیشتر از هنرمند، مدل است. آن هم مدلی که سر تا پای خود را کوبیده و از نو ساخته! وی به تازگی هم تبلیغ یک فروشگاه لباس را انجام داده و قطعا در مقابل مبلغ خوبی هم دریافت کرده است.

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور از دسته بازیگرانی است که علاوه بر غیر طیعی بودن چهره اش آرایش ها زیادی هم می کند که قطعا چنین رفتار هایی را در هنرمندان همچون هدیه تهرانی، نیکی کریمی و یا لیلا حاتمی نخواهید دید!

زهره فکور مدتی پیش به عنوان مدل برای نشان دادن یک برند باس جلو وربین رفت که میکاپ غلیظ خانم بازیگر از سوی کاربران مورد توجه نیز قرار گرفت.

زهره فکورصبور

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور زادۀ 1 فروردین 1357 تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی اسـت. زهره فکور صبور دریک خانواده 7 نفری با سه خواهر و یک برادر بـه دنیا آمد و خودش فرزند آخر اسـت پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما وی در تهران متولد شده اسـت. او کار بازیگری خودرا باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و اما با بازی در سریال "دلنوازان" و "دردسرهای عظیم" بسیار دیده شد.

زهره فکورصبور

زهره فکور صبور می گوید

در تمام طول زندگیم بـه تنها چیزی کـه فکر نمیکردم بازیگر شدن بود .سال ۱۳۷۵ کـه دیپلم گرفتم یکی از دوستانم کـه در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و بـه دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، بـه مـن پیشنهاد داد و مـن پذیرفتم. 

مـن از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم ودر چند سالی کـه کمتر کار می‌ کردم، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم.

زهره فکورصبور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • گلاره ارسالی در

    تو رو‌‌خدا اینارو با کسایی مثل لیلا حاتمی و نیکی کریمی و امثال این هنرمندان مقایسه نکنید حالم از این طرز تفکر و کیلو کیلو آرایش و اینهمه عمل زیبایی بعضی از بازیگران بهم میخوره کاش میشد یه مصوبه طرح میدادن که هر کی عملی باشه از بازیگری برکنار بشه حالا استثنا هم وجود داره یکی میبینی واقعا مشکل تنفس داره دماغ عمل می‌کنه در هر صورت باعث تاسفین .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها