|

رونمایی "آقا نوید" از مجسمه منشوری؛ باز میخوان خاص بازی دربیارن!

navid mohammadzadeh shayanews

نوید محمدزاده از آن جایی که به موارد بی معنا اما خاص بسیار علاقه مند است اینبار با دو مجسمه برای فرشته او را سورپرایز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده از بازیگران با استعداد سینما می باشد که شاید او را بتوان سوپراستار این روزهای سینما هم دانست. وی همسر فرشته حسینی بازیگر افغانستانی است که پس از کلی عشق و عاشقی و دوست بازی رسما عقد کردند.

به گزارش«شایانیوز» فرشته و نوید از همان دوران عشق بازی شان هم تیپ هایی ناجور و متفاوت میزدند که اصلا از همین طریق هم مخاطبین ربط و رابطه این دو را با هم حدس زدند. این زوج جوان از روحیه ای جالب برخوردارند از نوع استایل تا سلایقشان، که قطعا همین موارد باعث نزدیک شدن این دو به هم شده است.

نوید محمدزاده به تازگی دو مجسمه سفارش داد و آن را استوری کرد که همانند خودش خاص و البته از نظر کاربران بی معناست. فرشته هم در پاسخ به این استوری ابراز خوشحالی کرد. گاهی رفتار های هنرمندان مخاطب را متعجب می کند اما اینکه چرا هر شخصیت معمولی که وارد این حرفه میشود حس می کند باید حرکات خاص انجام دهد مشخص نیست!!

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از معدود بازیگران سرشناسی است که همیشه در جشنواره ها و فضاهای مختلف از تیپ و لباس های کاملا متفاوت استفاده کرده و سعی بر به وجود آوردن سبکی جدید برای خود نیز داشته است. محمدزاه را طبق نظرسنجی مقتدر ترین پیج اینستاگرامی نامیده اند. وی در بازیگری استعداد بالایی دارد و البته طرفداران زیادی را هم به خود اختصاص داده به خصوص از زمانی که فرشته را گرفت!

نوید محمدزاده

زیرا از نظر خیلی ها نوید حیف شده و نباید با دختری از اصالت افغان ازدواج میکرد! قطعا حرف های پشت سر فرشته همسرش را نیز آزرده خاطر میکند اما تا به حال حرفی به میان نیاورده که هیچ هر بار پشتیبان فرشته نیز هست.

 فرشته حسینی

بیوگرافی نوید محمدزاده:

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی:

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها