|

سیر خفن شدن "بهاره رهنما" با حاجی جونش؛ چه میکنه این آقای شوهر!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه اما در عین حال پر کار ایرانی است که البته با ازدواج دومش به این تغییر آن چنانی رسید.

لینک کوتاه کپی شد
18

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه اما با نمک ایرانی است که سال هاست او را در سینما و تلویزیون کشورمان دیده ایم. اما اتفاقی که افتاد تغییر زمین تا آسمانیه خانم بازیگر است به خصوص پس از ازدواج با حاجی!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما زمانی که هنوز همسر پیمان قاسم خانی بود به گفته خود 130 کیلو وزن داشت و اینکه اصلا کسی او را جز قالب بازیگری نمیشناخت، اما حالا خود را به وزن 70 کیلو رسانده و به جایگاهی رسیده که چند برند را اداره می کنید و روزانه آنقدر سرش شلوغ است که پست و استوری اش لحظه ای خالی نمیماند! 

اما نکته جالبی که در این میان است تغییر بهاره خانم قبل و بعد حاجی است. بهاره به گفته خود پدرش با هر دو ازدواجش مخالف بوده زیرا معتقد بود دخترش کامل است و اصلا نیازی به شوهر ندارد! اما حالا در ادامه تصویری که زمان خواستگاری از او منتشر شده را با حالا مقایسه می کنیم.

بهاره رهنما در کنار پدرش با حاجی زمان خواستگاری بهاره رهنما در کنار پدرش با حاجی زمان خواستگاری

بهاره رهنما

اما در ادامه بهاره رهنما گفته بود:‌ ولی زمانی که همسر دومم با پدر و مادرم صحبت کرد، نظر آنها به کلی تغییر کرد. حتی مادرم گفت تا پشیمان نشده، بله را بگو.

صحبت اینجاست مگر حاجی چه داشته و یا چه کرده که بهاره را از این رو به آن رو کرد و حالا رهنما با وجود اینکه چندان مورد علاقه مخاطبین نیست اما در کسب و کار و زندگی موفق و در حال پیشرفت است.

بهاره رهنما

بهاره و حاجی

بهاره رهنما خیلی کم پیش می آید که تیپ های معمولی و ساده بزند اما به جایش تا دلتان بخواهد استایل هایی رنگی و نه چندان جذاب دارد و مورد تمسخر و انتقاد کاربران قرار میگیرد.

البته بهاره خانم خیلی هم از حواشی ای که برایش ایجاد می شود بدَش نمی آید. او با همین حواشی و بر سر زبان افتادن توانست پیج اینستاگرامی خود را به حدود 5 میلیون فالوور برساند و از طریق تبلیغات کسب درآمد بسیار بالایی داشته باشد. از آن طرف هم همسرش آقای عباسی که دارنده برند آرایشی بهداشتی ژاکسی است بسیار بسیار دیده و معروف تر شد!

بهاره رهنما و همسرش

غیرت حاجی نم کشید!

نکته جالب توجه این است که با وجو اینکه حاجی جان از سوی کاربران فحش خورش خوب است و نظرات منفی زیادی را می شنود اما همچنان نه تنها از حرکات بهاره ناراحت و یا غیرتی نمی شود بلکه به گفته خودش پشتیبا همسرش نیز در این راه هست، که البته زیاد هم تعجب آور نیست چون آقا عباسی با ازدواج با رهنما توانست برند آرایشی خود را معتبر تر و معروف تر کند و حتی برند دیگری نیز افتتاح کرد.

در اصل این ازدواج برد برد بود و رمز خوشبختی و بالا رفتن این زوج هم سیر نشدن از درآمد و هم پا بودن در هر کاری برای یکدیگر بوده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بی غیرت ازخون شهداخجالت بکش

  • قمصر ارسالی در

    واقعا که
    برای پول چه ها که نکردند

  • ب ارسالی در

    این بهاره خپلی ک دیگع واع این حرفها نیس و پیره..
    اونم حاجی‌ش ک اصن مالی نیس

  • جار مــوش ارسالی در

    بیچاره سی سال زحمت کشیده عاقبت بدی برات می بینم.....

  • ناشناس ارسالی در

    وااای خدا چقد این بهاره رهنما مشمئز است،آخه زنک پیر بخدا زشته، برو خودت را جمع کن برا سن تو خیلی زشت وقباحت داره، این ادا واصول های تو را جونها هم انجام نمیدهند، که تو داری انجام میدی از خودت چل تر اون شوهرت است ک پا ب پای تو داره مسخره بازی در میاره وخودش را داده دست تو ، البته تقصیر نداره چون تو جادوگر اون را جادو کردیش

  • ناشناس ارسالی در

    ای از خدا بی خبرها کی میخواهین به خود بیایین و دست ازاین اعمال زشت بر دارید آخه شما مسلمانید ؟چه جوابی در مقابل خون شهدا و خانواده هایشان دارید ؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها