|

اعتماد به سقف "فریبا نادری" تو لایو اونم بی فیلتر؛ به صدف میگه زن بدکاره!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر معروف ایرانی است که بالاخره بدون فیلتر و آرایش لایو گذاشت اما اینبار از دست کاربران فضای مجازی بابت تمسخر ناراحت شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

فریبا نادری بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی است که بیشتر با بازی در سریال «ستایش» دیده شد. البته آن هم چون نقشی منفی و حرص آور اما در عین پر رنگی داشت.

به گزارش«شایانیوز» فریبا نادری همانند بسیاری از خانم های بازیگر علاقه زیادی به عکس گرفتن از خودش دارد به خصوص از نوع سلفی و آینه آسانسورش! تازه به جز این ها از فیلتر های اینستایی هم زیاد استفاده می کند که البته این موضوع امری طبیعی میان خانم هاست زیرا فیلتر ها زیبایی خاصی به چهره میدهند اما در از بین بردن اعتماد به نفس تاثیر زیادی دارند.

فریبا نادری اینبار برای کاربران خود لایو گذاشت و چون آرایش نداشت به خواست فالوور ها فیلتر را از روی صورتش برداشت، اما این وسط برخی مخاطبین همیشه در صحنه او را مسخره کردند و کک و مک های صورتش را سوژه قرار دادند.

البته خیلی از خانم ها هم چون از مشکلات پوستی در سنین مختلف آگاه هستند، پوست این بازیگر زن را خیلی هم خوب دانستند و او را بابت این حرکت تحسین کردند زیرا خیلی از بازیگران خانم هستند که امکان ندارد چنین کاری را کنند و همیشه خود را در بهترین حالت نشان می دهند.

فریبا نادری

فریبا نادری: صدف طاهریان فاحشه است!

صدف طاهریان از بازیگرانی بود که خیلی ها اصلا او را تا قبل از کشف حجابش نمی شناختد و پس از انتشار تصاویر برهنه اش در خارج از کشور تازه فهمیدند همچین شخصی هم وجود داشته. مدتی بعد فریبا نادری در واکنش به رفتارهای صدف طاهریان بعد از مهاجرتش از ایران و انتشار تصاویر برهنه از خود او را فاحشه خواند.

حالا داستان از این قرار است که صدف طاهریان پس از حرکات ناجوری که داشت اعلام کرد در سینمای ایران پیشنهادات بی شرمانه ای به او شده و به همین دلیل هم از کشور رفت. فریبا نادری هم می گوید دلیل اینکه به تو پیشنهاد داده اند این است که فاحشه هستی وگرنه چرا به بقیه بازیگران زن پیشنهاد نشده است.

فریبا نادری

البته اینکه پیشنهادات و اتفاقات بدی در پشت پرده سینما و تلویزیون می افتد شکی نیست زیرا خیلی از خانم های بازیگر تا به حال به این موضوع اشاره کرده اند اما اینکه صدف خانم این موضوع را بهانه ای برای رفتن کرد مسخره است!

اگر سری به پیج صدف طاهریان بزنید متوجه می شوید که او پس از رفتنش مدل لباس های زیر و مایو و از این قبیل لباس ها شد، مدل بودن مشکلی ندارد اما اینکه از میان این همه سبک لباس مدل چنین پوششی شوی صحبت های او را نقض میکند.

صدف طاهریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها