|

کسب درآمد غیر اخلاقی زنِ مهدی قائدی؛ "ستاره معصومی" فقط دنبال پوله!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی با وجود درآمد زیاد همسرش بازهم به دنبال کسب ثروت از طریق تبلیغات ایستاگرامی است

لینک کوتاه کپی شد
2

ستاره معصومی به لطف حضور همسرش در دبی زندگی لاکچری و مرفهی دارد و هر روز در برج های دبی و یا رستوران های لاکچری و مراکز خرید این شهر استوری و پست منتشر می کند.

اما انگار این درآمد زیاد و زندگی عالی ستاره خانم معصومی را قانع نمی کند چرا که این خانم بلاگر که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است و در کمال تعجب از هیچ تبلیغی هم دریغ نمی کند!

آن چه باید در خصوص این تبلیغ ستاره گفت این است که قطعا در این مشکلات اقتصادی غیر اخلاقی ترین کار وسوسه کردن مردم به بهانه کسب درآمد و برنده شدن پول زیاد و استفاده از آنها برای فالو کردن پیج هایی است که معلوم نیست در نهایت آیا قرعه کشی انجام می دهند یا نه. بیش از 95 درصد قرعه کشی هایی که در اینستاگرام وعده داده می شود هیچوقت انجام نمی شود و یا یک مراسم سوری و دروغین برگزار می کنند که می خواهند به یکی جایزه بدهند (اکثرا هم نام فرد مورد نظر خودشان در این قرعه کشی ها بیرون می آید)

ستاره معصومی دلیل افت این روزهای مهدی قائدی!

مهدی قائدی که در یکی دو فصل اخیر با عملکرد فوق العاه ای که در استقلال داشت چشم ها را به خود خیره کرده بود در پایان فصل به شباب الاهلی امارات پیوست اما تا اینجای فصل در این تیم نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و در آخرین بازی الاهلی در لیگ امارات هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و نوتانست کار خاصی انجام دهد.

در این بین بسیاری از کارشناسان ستاره را عامل افت شدید مهدی قائدی می دانند و معتقدند حواشی که همسر مهدی قائدی برای او ایجاد کرده تمرکز ذهنی مهدی قائدی را برهم زده و باعث شده مهدی نتواند به مانند زمان حضور در استقلال درخشان ظاهر شود.

setareh.masoumi_2688850074502762890_14424276718

ستاره معصومی کم حجاب تر از همیشه در دبی!

چندی پیش تصویری از خانم معصومی و مهدی قائدی منتشر شده بود که ظاهرا بدون اطلاع از آن ها گرفته شده و در این عکس همسر قائدی با یک شلوارک بسیار کوتاه حضور دارد. این کار نشان دهنده عقده ای می باشد که در گلوی ستاره معصومی مانده بوده و باعث رفتن قائدی از استقلال شد!

مهدی+قائدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها