|

"ریحانه پارسا" هم زد تو کار چالش های میلاد حاتمی!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که همیشه به دنبال حاشیه و بالا رفتن از طریق راه های کج و ناجور بوده اینبار با تقلید از میلاد حاتمی چالشی به راه انداخت.

لینک کوتاه کپی شد
8

ریحانه پارسا بازیگر شناخه شده ایرانی است که با بازی در سریال «پدر» معروف شد البته حالا دیگر با حرکاتی که انجام داده او را به عنوان هنرمند نمی شناسند بلکه با القابی ناجور خطابش می کنند.

به گزارش«شایانیوز» ریحانه پارسا تا مدتی پیش راه و هدف خاصی نداشت و اگر به پیج اینستاگرامی اش سر میزدید تنها انواع عکس های برهنه را از او مشاهده می کردید اما ظاهرا چند وقتی است که کارهای بهتر انجام می دهد البته خانم خانما در هر کاری که قدم بگذارد بی شک هدفی درست و سالم نیست اما باز بهتر از بی هدفی و ولنگاری است!

Untitled

پارسا بت

از این ها که بگذریم میلاد حاتمی یکی از شاخ ها اینستایی بود که سایت شرطبندی نیز داشت و با نشان دادن عکس و فیلم های شرم آور و لاکچری بازی بسیاری از جوان ها را از راه به در کرده بود. میلاد حاتمی مدتی هم چالش هایی ناجور در اینستا داشت، از لخت بیرون رفتن تا گوشی پرتاب کردن و... اما حالا این آقا توسط پلیس گرفته شده است تا دیگر از این ادا و اطوار ها برای کاربران در نیاورد!

parsadivaaa_1635105307

چالش میلاد حاتمی و ریحانه

ریحانه پارسا نیزدر اوایل مهاجرتش به سراغ پویان مختاری رفته بود و می خواست سایت شرطبندی به نام«پارسابت» راه اندازی کند اما خوشبختانه نتوانست!

بعد از آن همانند میلاد حاتمی چالشی در اینستاگرام به راه انداخت. ظاهرا خانم کوچولوی مهاجرت کرده قصد داشت تا پا جای هر چه کلاهبرداره بزاره اما هر بار به بن بست خورد. در ادامه چالش ریحانه پارسا را مشاهده می کنید.

و این هم استوری هایی که کاربران در این چالش شرکت کردند.

شایعه فوت ریحانه پارسا

چند روز پیش یکی از خبرگزاری های معتبر خبر مرگ ریحانه پارسا را نوشت و انتشار داد. این خبر در مدتی کوتاه همه جا پخش شد و شایعه فوت و خودکشی ریحانه را همه فهمیدند. حالا ریحانه خانم از این موضوع قاطی کرده و پستی توهین آمیز به پخش کنندگان این شایعه نوشت. ناگفته نماند این موضوع باعث شد تا پیج اینستاگرامی ریحانه پارسا نیز چندین هزار فالوور جذب کند.

ریحانه پارسا یعنی حالا انقدر مهم شده که برایش چنین شایعه و موج جنجالی راه بی افتد؟

ریحانه پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها