|

"متین ستوده" با موی بلوند و لباس سفید؛ خانم خانوما چقدر ناز شده!

Matin sotudeh Shayanews

متین ستوده در فضای مجازی و اینستاگرامش بسیار فعال است و اکثر عکس هایی که از خود منتشر می کند با آرایش های زیاد است.

لینک کوتاه کپی شد
2

متین ستوده بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران است. خانم بازیگر به تازگی در سریال شبکه خانگی «آهوی من مارال» ایفای نقش کرده است. خانم ستوده متاهل می باشد او با علی زندی ازدواج کرده است. زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

به گزارش «شایانیوز»، خانم ستوده در فضای مجازی و اینستاگرامش بسیار فعال است و اکثر عکس هایی که از خود منتشر می کند با آرایش های زیاد است اگر چهره بدون آرایش او را دیده باشید زمین تا آسمان با چهره آرایش کرده اش فرق دارد او در یکی از پست های اینستاگرامش عکسی از خود و پدرش در مطب چشم پزشکی منتشر کرد که هیچ آرایشی نداشت و اینگونه از چهره بدون آرایشش رونمایی کرد.

متین ستوده

 ناگفته نماند ستوده در انتخاب و دوخت لباس واقعا ستودنی است و معمولا لباس هایی که برای مناسبت های مختلف انتخاب می کند متفاوت و فکر شده می باشد البته گاهی هم ممکن است به دلیل نامتعارف بودنشان کمی وارد حاشیه شود. به عنوان مثال پوشش او در مراسم فوتوکال فیلم مسخره باز باعث شد عکس و ویدئوی او در فضای مجازی منتشر شود بخشی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از نوع پوشش این بازیگر انتقاداتی کردند.

البته بعدا خودش در مصاحبه ای گفت من در مراسم فوتوکال فیلم مسخره باز در تضاد با شرایط جامعه لباس نپوشیدم. لباس‌هایم پوشیده است و مو‌های من مانند دفعات قبل بوده حتی در عکس‌های صفحه شخصی‌ام مشخص است که در مراسم اکران «مسخره‌باز» مانند مراسم‌های دیگر بوده‌ام. من در اکران خصوصی فیلم «شعله‌ور» کت‌ و‌ شلوار پوشیده بودم؛ اما آن موقع حاشیه‌ای ایجاد نشد.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 می باشد او فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است. در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

او از سنین کودکی و به تشویق پدرش وارد عرصه بازیگری شد. پدرش مدیر تصویربرداری فیلم و سریال های مختلف بود او در ابتدا به دلیل موقعیت پدرش وارد حرفه بازیگری شد و شاید اگر پدرش در کار هنر نبود او خیلی دیرتر وارد این عرصه می شد.

متین ستوده

وی تاکنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است. متین السادات ستوده از آن دست بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود.

حمایت از گلشیفته و آزاده

آزاده نامداری را بهترین دوست خود می داند و معتقد است او بدشناسی آورده و گلشیفته فرهانی را هم نابغه می داند چون استاد پیانو است و به چند زبان زنده دنیا مسلط می باشد. او می گوید گلشیفته با کارگردانانی کار کرده که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی آن ها را از نزدیک هم ندیده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهسا ارسالی در

    مزخرف ترین زن سینمای ایرانه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها