|

"مهتاب ثروتی" بازیگر خوشگل "خاتون" در اینستاگرام جذاب تر از هر کجا!

mahtab servati shayanews

مهتاب ثروتی بازیگر نقش ماری در سریال خاتون است که کمتر کسی این چهره جدید اما با استعداد را می شناسد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهتاب ثروتی بازیگر جوان و خوشگل ایرانی است که به تازگی در سریال «خاتون» نقش «ماری» را ایفا کرد. وی دارای مدرک لیسانس عکاسی می باشد که ابتدا در پشت صحنه فعالیت داشت سپس به تئاتر و بعد هم به سینما و تلویزیون راه یافت.

به گزارش«شایانیوز» مهتاب ثروتی هنوز آن قدر ها شناخته شده نیست اما قطعا با بازی در فیلم و سریال های مختلف می تواند بسیار بدرخشد. وی در اینستاگرام نسبت به دیگر هنرمندان فالوور های کمی دارد اما پست و استوری های زیبایی منتشر می کند. در ادامه تعدادی از تصاویر مهتاب خانم مشاهده می کنید.

مهتاب ثروتی در خاتون
مهتاب ثروتی در خاتون

مهتاب ثروتی

 مهتاب ثروتی

بیوگرافی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی متولد 2 بهمن 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده و یک خواهر بنام نگین و یک برادر بنام امیر دارد. مهتاب ثروتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

او سال 1388 در رشته عکاسی وارد دانشگاه شد و دو سال بعد بصورت حرفه ای فعالیت خود را بعنوان عکاس ، از پشت صحنه تئاتر آغاز کرد.

مهتاب ثروتی

از ورکشاپ تا اولین بازی

سال 1391 وقتی 21 ساله بود در یکی از تئاترهای «سجاد افشاریان» بعنوان عکاس حاضر شد و با دیدن بازی «آزاده شکوری» تصمیم گرفت وارد این حرفه شد. چند ماه بعد وارد ورکشاپ های سجاد افشاریان شد و سپس یکسال بعد اولین تجربه بازی در تئاتر را بدست آورد.

مهتاب ثروتی

کنار کشیدن از عکاسی

در سال 1392 بعنوان آخرین تجربه در فیلم «زمزمه آخر» عکاسی کرد و دیگر به آن صورت حرفه ای ادامه نداد. ایشان سپس سال 1393 وقتی 23 ساله بود بصورت حرفه ای در تئاتری بنام «ایران و استرالیا» بروی صحنه رفت تا مسیر آینده اش روشن تر از قبل باشد.

در سال 1394 با سریال 110 قسمتی کیمیا در نقش «سلما» دختر سیاه چرده جنوبی در سال های جنگ ایران و عراق این مجموعه ایفای نقش کرد. حضور کوتاه اش با لهجه خاصی که داشت خیلی زود او را مشهور کرد و یکسال بعد هم با فیلم «متولد 65» وارد سینما شد.

مهتاب ثروتی در سال 1395 با سریال «پرستاران» دوباره به قاب تلویزیون بازگشت و یکسال بعد هم در سریال «در جستجوی آرامش» حضور موفقی داشت.

مهتاب ثروتی

مامانم همراهم است

اگر بخواهم اسم یک نفر را بگویم که تو این مسیر بهم کمک کرده ، مامانم بود.

میتونم بگم مامانم بهترین دوست من است و تنها کسی که میدونم اگر یک ماجرایی داشته باشم می توانم اولین نفر به او زنگ بزنم و بگویم. ما (من و مادرم) درباره هر چیزی در جهان می توانیم ساعت ها باهم حرف بزنیم.

پدر و مادر مهتاب ثروتی
پدر و مادر مهتاب ثروتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها