|

شُل حجابی"الهه حصاری" اینبار با یه تیپ پسرونه؛ عجب مامانیم داره!

elahe hesari shayanews

الهه حصاری بازیگر ریز نقش اما با استعداد ایرانی است که اینبار ا استایل پسرانه عکس منتشر کرد و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

الهه حصاری بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که به تازگی در سریال شبکه خانگی «زخم کاری» ایفای نقش داشت. وی از هنرمندان ریز نقش اما دهه شصتی سینما است که اولین بار در تلویزیون با سریال «هشت و نیم دقیقه» دیده شد که البته جزو نقش های اصلی هم محسوب میشد.

به گزارش«شایانیوز» این بازیگر پس از زخم کاری تعداد دنبال کنندگانش در اینستاگرام نزدیک به 1 میلیون رسید و حالا هنرمندی شناخته شده است. ناگفته نماند قبل از این هم در سریال «ممنوعه» نقش برکه را داشت که البته با این نقش خیلی ها از او بدشان آمد!

الهه حصاری در اینستاگرام فعالی خوبی دارد و به تازگی هم تصویری از خود با تیپ پسرانه پست کرد.

elahehesari_1635964565

الهه حصاری مامانی خوشگل دارد که بسیار از خودش قرتی تر و جذاب تر است و هر گاه تصویری از او منتشر می کند مورد توجه کاربران نیز قرار می گیرد.

مامان خانم در مرداد ماه برای تولد دخترش ویدیویی منتشر کرد که علاوه بر گفته های زیبا و عاشقانه ای که به دخترش گفت، جوان و جذاب بودنش نیز تعجب کاربران را برانگیخت. در ادامه این فیلم را مشاهده می کند.

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد که حالا مربی یوگا شده و عطرباز  می باشد و تنها دو خواهر بنام المیرا و ملیکا دارد.

الهه حصاری و خانواده الهه حصاری و خانواده

رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی ماجرا برایم جدی تر شد.

دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم ، زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقمند شدم که بعدا متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست.

من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم.

الهه حصاری

نوشابه و نان نمی خورم

من حدود 12 سال است نوشابه و نان سفید نخورده‌ ام ، تنها از نان جو و نان‌ های سبوس‌ دار استفاده می‌ کنم که برای پوست و مو بسیار خوب است.

همچنین در وعده ‌های غذایی‌ ام از میوه استفاده می‌ کنم و به‌ جای استفاده از میان‌ وعده‌ هایی با خاصیت کم ، میوه و آبمیوه می‌ نوشم.

ناگفته نمان الهه حصاری ازدواج نکرده و مجرد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها