|

"نسرین مقانلو" با این سن و سال چه تیپ جذابی زده؛ کتونی سفید و جین کوتاه!

nasrin moghanloo shayanews

نسرین مقانلو بازیگر با سابقه و جذاب ایرانی است که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و به تازگی هم تصاویری هنری از خود در طبیعت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نسرین مقانلو بازیگر با سابقه و سن دار ایرانی است که البته سن و سالش چیزی از جذابیت خانم بازیگر کم نکرده و همچنان می درخشد. وی دارای صدایی خش دار است که او را از دیگر خانم ها تمایز کرده است.

به گزارش«شایانیوز» نسرین خانم تا به حال دکلمه های زیادی هم خوانده و خیلی ها دوست دار خود و صدایش نیز هستند. وی در اینستاگرام فعالیت بسیار بالایی دارد و بیش از 5 میلیون دنبال کننده نیز همراه او هستند. نسرین مقانلو از بازیگران کم حاشیه سینما و تلویزیون است که ظاهرا هیچ اعتقادی هم به بستن مو ندارد و تمامی عکس هایش با موهایی باز می باشد. 

در ادامه عکس هنری خانم بازیگر را مشاهده می کنید که در طیعت و همچنان با موهایی باز گرفته شده است و با نظرات دلنشین کاربران همراه شد.

nasrinmoghanloo_1635749115

nasrinmoghanloo_1631873563

نسرین مقانلو پس از بازی در سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید اما قبل از آن هم فعالیت داشته است. 

مادرش از بازیگران تئاتر قبل از انقلاب بود، یک خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند اول خانوادست، خواهرش در آمریکا و برادرش بیژن مقانلو سال هاست در تیم ملی تکواندو فعالیت میکند بواسطه حضور مادرش در تئاتر با این حرفه آشنا بود از 18 سالگی بطور حرفه ای تئاتر کار کرده است.

b4bd9a5066f14198183ac71cbc88857b

همسر نسرین مقانلو

نسرین مقانلو،  همسر کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه‌ های گمرک اهواز، پاس و تاج می‌ باشد. او در رابطه با ماجرای آشنایی با همسرش می گوید: ” سر فیلم «همسر» آقای فخیم‌زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از ۵ -۶ سال کار مداوم در عرصه‌های مختلف،‌ با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

نسرین مقانلو در کنار همسر و فرزندانش
نسرین مقانلو در کنار همسر و فرزندانش

البته سالی یک بار به ایران می‌آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می‌دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم یا کارهای دیگر، اما چون گرین کارت آمریکا داشتم، مجاز نبودم بیشتر از ۳-۴ ماه در ایران بمانم و باید برمی‌گشتم.

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

نسرین مقانلو در کنار مرجانه گلچین
نسرین مقانلو در کنار مرجانه گلچین

نسرین مقانلو زاده ۱ تیر ۱۳۴۷ هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. وی در سریال مختارنامه در نقش ناریة بنت سمرة بن جندب بازی کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایلیا ارسالی در

    بسیار عالی و دوست داشتنی ،موفق باشید

  • ناشناس ارسالی در

    به من چه به توچه به ماچه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها