|

ژست نامتعارف خانم بازیگر در یک تئاتر؛ "نگار خانم" از شما بعید بود!+عکس

negar abedi shayanews

نگار عابدی بازیگر جذاب و دوست داشتنی که سریال پلاک 13 را آماده پخش دارد تصاویری از یک تئاتر خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نگار عابدی بازیگر دوستداشتنی و دلنشین تلویزیون که با سریال دودکش معروف شد جز بازیگران با سابقه تئاتر است. نگار خانم در اینستاگرام هم نسبتاً فعال است و تصاویر زیادی را در صفحه خود به اشتراک می گذارد.

به گزارش «شایانیوز» نگار عابدی به گفته خودش عاشق تئاتر است و ریشه خود را هم در تئاتر می داند و خود را مدیون تئاتر می داند چرا که همیشه آن تازگی ، زنده ، صمیمی و مادر بودن تئاتر به نسبت دیگر هنرها او راخیلی به خودش جذب می کند.

البته این عشق تئاتر برخی مواقع همکار دست خانم بازیگر داده به طور مثال انتشار تصاویری از ژست های نگار در صحنه یک تئاتر با واکنش های زیادی مواجه شد.

2

celebrityha_ir_1633523458_6

celebrityha_ir_1633523458_3

celebrityha_ir_1633523458_2

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دختری بنام اِما ، زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که در نهایت به طلاق منجر شد.

خانم بازیگر یکی از دلایل اصلی طلاق و جدایی از همسرش را بازیگر بودن هر دو نفرشان عنوان کرده بود.

نگار عابدی این روزها در پیج اش تیزرهایی از سریال پلاک 13 را تبلیغ می کند سریالی که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود البته بعید به نظر می رسد با توجه به سطح تولیدات شبکه نمایش خانگی و سریال های ترکی ماهواره این سریال چندان با استقبال مخاطبان مواجه شود.

تیزر سریال پلاک 13

اگر به کارنامه کاری نگار عابدی نگاهی بیاندازیم به این نکته پی خواهیم برید که با وجود اینکه نگار لیسانس تئاتر دارد و سابقه نسبتاً خوبی در تئاتر هم داشته اما در آثار سینمایی و.تلویزیونی عملکرد چندان قابل توجهی نداشته و شاید مهم ترین اثر سینمایی نگار حضور در یک حبه قند، دهلیز و گنجشکک اشی مشی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها