|

"نوید خان" با خشاب پُره پر در انتظار یارش؛ فرشته کجایی دقیقا کجایی؟!

نوید محمدزاده که مدتی است از فرشته همسرش دور است دلتنگ اوست و با انتشار پستی ین دلتنگی را بروز داد

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده این روزها از همسرش فرشته حسینی دور است و انگار این فراغ هم برایش بسیار سخت است آنطور که از پست ها و استوری های نوید برمی آید او برای بازگشت فرشته به خانه لحظه شماری می کند.

به گزارش «شایانیوز» نوید محمد زاده روز گذشته با انتشار عکسی از خود اینستاگرام که کمی خسته و کلافه هم به نظر می رسد نوشت:

خِشاب

پُره

پُره

پُر

به مانند همیشه بلافاصله فرشته هم اولین کامنت را برای نوید گذاشت و خطاب به نوید محمدزاده نوشت: همه کس من

25

دنبال کنندگان نوید هم در نظرات این پست احتمال دادند که آقای بازیگر از همسر خود ناراحت است که چرا به ایران و نزد او برنمی گردد.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که فرشته برای یک پروژه سینمایی در خارج از کشور به سر می برد و حتما نوید هم در جریان این سفر همسرش بوده و این دوری هیچ تاثیری در رابطه این زوج هنری نخواهد داشت.

آقای بازیگر بعد از چند پروژه موفقی که در این چند سال اخیر به عنوان نقش های اصلی بازی کرد بسیار محبوب و پرطرفدار شد. او حالا نزدیک به 8 میلیون دنبال کننده دارد و چون یک بازیگر ایرانی است محبوب دل هوادارانش می باشد اما همسرش فرشته به دلیل اصالت افغانی اش بسیار مورد هجوم و نظرات منفی کاربران قرار می گیرد.

نوید چشم به راه رسیدن فرشته

فرشته و نوید از همان دوران عشق بازی شان هم تیپ هایی ناجور و متفاوت میزدند که اصلا از همین طریق هم مخاطبین ربط و رابطه این دو را با هم حدس زدند. این زوج جوان از روحیه ای جالب برخوردارند از نوع استایل تا سلایقشان، که قطعا همین موارد باعث نزدیک شدن این دو به هم شده است.

نوید محمدزاده به تازگی دو مجسمه سفارش داد و آن را استوری کرد که همانند خودش خاص و البته از نظر کاربران بی معناست. فرشته هم در پاسخ به این استوری ابراز خوشحالی کرد. گاهی رفتار های هنرمندان مخاطب را متعجب می کند اما اینکه چرا هر شخصیت معمولی که وارد این حرفه میشود حس می کند باید حرکات خاص انجام دهد مشخص نیست!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها