|

"زنِ قائدی" فقط از "تتلو" فحش نخورده بود که اونم خورد؛ ناجور شد!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو اینبار برای نشان دادن خود از ستاره معصومی استفاده کرد و با فحاشی به ستاره و مهدی جنجالی متفاوت به راه انداخت.

لینک کوتاه کپی شد
9

امیر تتلو خواننده رپ ایرانی است که تا مدتی پیش نزدیک اجرای کنسرتش حواشی زیادی داشت اما مدتی است که به نسبت آرام گرفته و در اینستاگرام هم کم پیداست!

به گزارش«شایانیوز» اما از تتلو که بگذریم، ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است که با انتشار تصاویر بی حجاب خود و دخالت در مسائل فوتبالی مهدی بر سر زبان ها افتاد و حالا دیگر جنجالی ترین زن در میان همسران فوتبالیست هاست. از آن جایی که سلطان دوست آب از سر گذرانده و برای شهرت و تیتر اخبار بودن هر کاری را می کند اینبار با فحاشی به همسر مهدی قائدی لاعث حاشیه شد. 

تتلو با انتشار صدای ضبط شده خود الفاظ رکیکی به ستاره معصومی زد که به دلیل نامتعارف بودن آن از گذاشتن بخش زیادی از فایل معذوریم.

همسر مهدی قائدی از چهره های پر حاشیه در فضای مجازی است که حاظر است به هر قیمتی فالوور جذب کند حتی اگر قرار است فحش بخورد!

حالا که دیگر چند وقتیست مهدی هم به امارات رفته لاکچری بازی های ستاره خانم با پول هنگفت عرب فَوران کرده و بیش از پیش نظرات منفی کاربران را می بیند.

ستاره معصومی و مهدی قائدی

دلیل فحاشی تتلو چیست!

تتلو هر چند وقت یک بار با انتشار فایل هاتی صوتی اقدام به فحاشی به افراد مشهور در ایران را می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی، حالا هم که به زن آقای فوتبالیست رحم نکرده و هر چه دلش خواست گفت. یک سری می گویند این حرکت  تتلو برای جذب آدم ها به سوی یوتیوبش است تا بتواند از آن طرف درامد دلاری خود را بیشتر کند.

امیر تتلو

اما اگر سری به زندگی مهدی قایدی و همسرش در ایران بزنید متوجه می شوید که ندار نبودند اما وقتی با زندگی مجلل حال حاظر این زوج مقایسه کنید می بینید 180 در جه تغییر داشته اند و این نشان دهنده قدر دانی کشور های عربی برای بازیکنان خوبشان است.

البته این شرایط باعث شده تا این زوج دیگر سر از دست نشناسند و دائما در حال فخر فروشی باشند، در نتیجه شخص منفوری همچون تتلو به خود اجازه فحاشی به آن ها را می دهد.

ستاره معصومی و مهدی قائدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هر دم از این باغ......چه خبره؟؟؟؟؟؟؟.بازیگرا.ورزشکارا........چقدر سقوط اخلاقی و......خدا آخر وعاقبتمونو ختم به خیر کنه

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا متاسفم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها