|

ریست فکتوری "ریحانه پارسا" بعد عکس رسواییش؛ پایان ریحانه نزدیکه؟

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا به نظر حال روانی خیلی مناسبی ندارد و احتمالا به افسردگی شدید مبتلا شده است.

لینک کوتاه کپی شد
4

ریحانه پارسا بازیگر بااستعدادی که در ایران به شهرت خیلی زیادی رسیده بود به یکباره با مهاجرت زندگی اش دگرگون شد. لیلای سریال پدر بعد از مهاجرت تبدیل به دختری هزار چهره شد به طوری که هر روز حال و هوای جدیدی دارد یک روز خیلی شاد و خوشحالِ و از برنامه های آینده برای فالوورهاش میگه به یکباره به قدری غمگین و افسرده میشه که آدم احساس میکنه همین امروز و فرداس که کاری دستش خودش بده. خلاصه که اوضاع و احوال ریحانه خانم پارسا این روزها اصلا رو به راه نیست و به جرات میشه گفت که از افسردگی شدید رنج میبره به طوری که احتمال خودکشی اصلا بعید نیست.

به گزارش «شایانیوز»، دختر بااستعداد دنیای بازیگری بعد از مهاجرت به ترکیه به یکباره همه پل های پشت سرش رو خراب کرد و این روزها به شدت بلاتکیفِ، گاهی اوقات که وارد فاز افسرگی میشه از رفتارها و صحبت هاش میشه دلتنگی رو کاملا حس کرد اما به جرات می توان گفت که ریحانه جزء کسانی است که راهی برای برگشت باقی نگذاشته شاید اگر زمان به عقب برگردد هیچ وقت این انتخاب رو نمی کرد و در ایران می ماند و به حرفه بازیگری ادامه می داد. اگر این امکان رو داشت مطمئنا شرایط خیلی متفاوت بود و او تبدیل به یکی از بازیگران پولساز این روزها می شد اما متاسفانه بخت با خانم پارسا یار نبود یک انتخاب اشتباه اونُ از عرش به فرش آورد.

parsadivaaa_1634194494

ریحانه پارسا چند شب پیش به یکباره عکسی عریان از خود منتشر کرد و بعد از این عکس استوری عجیبی را منتشر کرد. او به نوعی از مردم خداحافظی کرد نوشت: این شاید آخرین تصویر من باشد...

مخاطبان نمی دانند ریحانه پارسا باز هم برای ججلب توجه این حرف هارا می زند و یا واقعا قصذ خداحافظی از ایسنتاگرام را دارد.

ریحانه+پارسا

بعضی می گویند ریحانه وقتی مهاجرت کرد هوای گلشیفته شدن در سر داشت و دقیقا به همین دلیل هم هر از گاهی عکس هایی برهنه از خودش منتشر می کرد اما تمام کسایی هم که گلشیفته را قبول ندارند و رفتارش رو نقد می کنند اذعان دارند که او بازیگری توانمند است و فاصله ریحانه و گلشیفته از زمین تا آسمان است.

ناگفته نماند که در این مدت اتفاق های عجیب و غریب زیادی هم برای خانم پارسا افتاد از انتشار خبر مرگ و خودکشی وی گرفته تا انتشار تصویر برهنه که البته این آخری توسط خود ریحانه صورت گرفت. آینده ریحانه پارسا با فعالیت هایی که در فضای مجازی دارد و کارهایی که برای دیده شدن می‌کند غیر قابل پیش بینی است، این چهره پرحاشیه از هیچ کاری برای دیده شدن کوتاهی نمی‌کند و هر روز جنجالی جدید در فضای مجازی راه می اندازد اما رفتار‌های عجیب او نمایانگر اوضاع وخیم روحی‌ روانی اش است و شاید نشانه ای باشد مبنی بر اینکه پایان ریحانه نزدیک است.

ریحانه خانم پارسا در جدیدترین استوری اش باز هم مخاطبانش را سورپرایز کرد او ویدئویی از خودش منتشر کرد که در حال تراشیدن موهایش است صحبت هایی هم کرده که آن ها هم نشان دهنده افسردگی و ناامیدی شدیدش می باشد.

ریحانه پارسا مریض است!

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا گفت: «ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

parsadivaaa_1631564129

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدایاخودت نجاتش بده همین....

  • ناشناس ارسالی در

    فقط یک حرف

    انا الله وانا الیه الراجعون

    ما از خـــــداییم و بسوی او باز میگردیم


    جمال و زیبایی و سلامتی امانت خـــــداست به انسان
    خیانت در امانت گنـــــاه است
    گنـــــاه در نظر دیگـــــران حق الناس است

    هر کس مومنی را در حال گناه ببیند و به او چیزی نگوید جفـــــا کار است
    هم جفا در حـــــق خـــــــــــــــدا کرده
    هم ظلم در حـــــق بنده خـــــــــــــــدا

  • خودم ارسالی در

    خیلی واست ناراحت شدم، خانم پارسا، امّا امیدت بخدا رو از دست نده،و توبه کن،درهای توبه خدا همیشه بروی توبه کننده ها بازه، امید و توکلت فقط بخدا کن و خالصانه صداش بزن، هیچ کسی جز خدا، دلسوزتر برات نیست،بامید روزیکه باین روزات بخندی، بخدا میسپارمت بندهء خدا، یا علی مدد

  • بنده خدا ارسالی در

    منم خیلی برات ناراحت شدم ایشاالله خوب میشی بر میگردی سر زندگیت خدا کنه همه ی مریض ها خوب بشن برن سر زندگیشون 🤲🤲🤲🤲

  • ناشناس ارسالی در

    حیف اسم ریحانه که رو توعه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها