|

نظر جالبه "ملیکا خانم" درباره دخترای پلنگ؛ چه ژست مَست و سرخوشیم گرفته!

melika sharifinia shayanews

ملیکا شریفی نیا بازیگر مطرح ایرانی است که هواداران زیادی دارد و تصویری از خود با ژستی سرخوش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ملیکا شریفی نیا بازیگر دوست داشتنی و معروف ایرانی است که با بازی در سریال «شمس العماره» شناخته و دیده شد. وی که خواهر مهراوه و دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است کمتر از این سه بازی کرده اما همچنان شهرت خود را دارد.

به گزارش«شایانیوز» ملیکا و مهراوه در کل هنرمندانی به دور از حاشیه هستند اما برعکس پدرشان به دلیل نقش هایی که بازی می کند گاهی وارد شایعات می شود که آیا زن دوم و یا سوم گرفته است یا خیر!

از این ها که بگذریم ملیکا شریفی نیا در اینستاگرام خود بیش از 1.4 میلیون دنبال کننده دارد و تعداد پست هایش هم بالاست. وی به تصویری از خود منتشر کرده که حالتی سرخوش و مستانه دارد. این عکس با نظرات خوب کاربران فضای مجازی همراه شد.

ملیکا شریفی نیا

اما ملیکا خانم چندی پیش ویدیویی جالب منتشر کرد که درباره دخترانی بود که هر چه عمل زیبایی انجام می دهند باز هم احساس خوبی ندارد و اعتماد به نفسشان پایین است.

این ویدیو با بازخورد و نظرات مختلفی همراه شد که البته بیشتر آن ها حرف خانم بازیگر را تایید کردند. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

ملیکا شریفی نیا در کپشن این پست نوشت: معضل بزرگ این روزها... حقیقتا ، عشق به خود یکی از مهم‌ترین عوامل رسیدن به آرامشه اگر خودت رو همون‌جوری که هستی دوست نداشته باشی

با ایجاد هزاران تغییر هم دوست نخواهی داشت یادمون نره ، این شخصیت ماست که مارو تعریف می‌کنه نه زیبایی ظاهری‌مون و برای دوست داشتن خودمون باید تغییر رو از درون شروع کنیم نه بیرون...

پ ن : نونُم چی کِنُم

ملیکا شریفی نیا

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا:

ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران ، بازیگر است تحصیلکرده رشته گرافیک می باشد که در کنار بازیگری ؛ عکاسی ، تصویرسازی و گرافیک هم کار کرده و به همت پدرش خانوادگی در سینما و تلویزیون حضو دارند پدرش محمدرضا شریفی نیا نابغه بازیگری و مشهور به مافیای هنری در سینماست ، مادرش هم خانم آزیتا حاحیان بازیگر و مدرس هنرپیشگی می باشد.

ملیکا شریفی نیا و مادر و پدرش

ازدواج و طلاق ملیکا خانم

ملیکا شریفی نیا یک بار ازدواج کرده است که این ازدواج به طلاق منجر شد . او در سن 19 سالگی با امیررضا طلاچیان ازدواج کرد و بعد مدتی از او جدا شد و اکنون مجرد است .  در سال گذشته خبری مبنی بر ازدواج او با عموپورنگ نیز منتشر شد که این خبر کاملا کذب بود و از سوی او در برنامه خندوانه به طور جدی تکذیب کرد. 

ملیکا شریفی نیا و داریوش مهرجویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • A ارسالی در

    به تو چه که مردم چیکار میکنن

    • ناشناس ارسالی در

      کمبودی وقتی عکس و ایناشونا میزارن تو مجازی تو کل دنیا یعنی عمومی بفهم نفهم

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی دوستون دارم باریتون عالی ملیکا و مهراوه همیشه موفق باشید عشق ها 💋😍

  • D,O ارسالی در

    چرا موقع مسخره بازی لهجه لری میاد وسط😐😐😐

  • کارن ارسالی در

    🤣🤣🤣🤣

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها