|

تبلیغ زیر پوستی "الناز حبیبی" برای درآمد آنچنانی؛ چه ژست خارجی طوری گرفته!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر کوچولوی ایرانی است البته از نظر جثه، که به جمع تبلیغ کنندگان اینستایی پیوسته و خیلی ریز پیج معرفی می کند.

لینک کوتاه کپی شد
9

الناز حبیبی بازیگر جوان و دوست داشتنی و البته بسیار پر انرژی ایرانی است. وی هنرمندی دهه شصتی می باشد که جثه ای ریزتر از سنش دارد. الناز خانم از بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون می باشد که کار هنری را از کودکی آغاز کرده است.

به گزارش«شایانیوز» الناز حبیبی از فعالین اینستاگرام است و بیش از 2.6 هزار دنبال کننده و طرفدار نیز دارد. این بازیگر جوان پست و استوری های زیادی از خود منتشر می کند که اغلب هم با نظرات خوب کاربران فضای مجازی همراه است. 

اما از این ها که بگذریم این روز ها در اینستاگرام خانم های بازیگر کسب درآمد آنچنانی را از طریق تبلیغات خوب یاد گرفته اند. الناز خانم هم از قافله عقب نمانده و خیلی زیرپوستی و شیک تبلیغاتش را انجام می دهد. در ادامه تصویر این بازیگر جوان را مشاهده می کنید که در کپشنش پیج عینک را تگ کرده است!

الناز حبیبی

البته این اولین باری نیست که الناز خانم ریز تبلیغ می کند و چند باری هم شده که موهای خود را افشون کرده و از دوست جانش بابت رنگ موی جدید تشکر کرده و او را تگ کرده است!

ناگفته نماند تبلیغات این گونه حداقل بهتر اند تا روش تبلیغاتی امثال بهاره رهنما که 24 ساعته در حال استوری گذاشتن هستند و هر پیجی را معرفی می کنند. چنین هنرمندانی نه تنها مخاطبین را خسته کرده بلکه نسبت به خود بیزار هم می کنند.

الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر 32 ساله ای است که مدتی می شود طلاق گرفته و مجرد می باشد. وی که مدتی پیش نظراتی درباره رفع نیاز جنسی بدون ازدواج داده بود، حالا از آرزوی بچه دار شدنش می گوید.

الناز خانم در این برنامه که گفتگوهایی داشت مواردی هم از زندگی شخصی اش عنوان کرد که تا به حال از او در هیچ جا شنیده نشده بود.

بیوگرافی الناز حبیبی:

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد.

الناز حبیبی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چه احمق های تلویزیون بیرون بده

  • ناشناس ارسالی در

    دیگه حالمون داری بهم میزنی اخ

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت هم نمی کشند با این ادا اطوارشون

  • سارا ارسالی در

    این که از اول هم همین آدم بیشعور بی شخصیت بوده و هست

  • ناشناس ارسالی در

    اه یمشت مسخره خودشیفته عقده ای...

  • ناشناس ارسالی در

    اینادیگه شورشودرآوردن

  • ... ارسالی در

    حداقل از بقیه بهتره

  • ‌‌‌ ارسالی در

    ..جای تأسف داره واقعا...

  • مریم ارسالی در

    موفق باشی بازیگر مزخرف

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها