|

"فرشته خانوم" کاپشنش داره تو تنش زار میزنه؛ نوید حتی تو جیباشم جا میشه!

fereshte hosseini shayanews

فرشته و نوید از همان دوران عشق بازی شان هم تیپ هایی ناجور و متفاوت میزدند و این موضوع بعد از ازدواج هم انگار ادامه دارد

لینک کوتاه کپی شد
1

نوید محمدزاده بازیگر خیلی خوبیه و یه جورای سوپراستار سینما به حساب میاد اما هر چقدر که بازگری ش خوبه تو انتخاب لباس بد سلیقه است و لباس هایی که انتخاب می کنه و می پوشه همواره باعث تعجب همه می شود.

به گزارش «شایانیوز» قدیمی ها همیشه می گفتن "زن و شوهر خوبه که بهم بیان" نوید و فرشته زوج تازه سینمایی ایران انگاری خیلی بهم میاد و مصداق و گواه این موضوع بد لباس بودن هر دوی آن هاست.

اینکه نوید بد لباس است و شاید کمی هم بد سلیقه تقریبا برای همه مسجل است اما از فرشته انگار کمی توقع بیشتری بود که البته کمی درنگ در عکس ها و پست های اینستاگرامی فرشته شما را به قطعیت می رساند که فرشته هم دست کمی از نوید ندارد و به قول معروف خدا خوب در و تخته رو باهم جور کرده.

البته فرشته و نوید از همان دوران عشق بازی شان هم تیپ هایی ناجور و متفاوت میزدند که اصلا از همین طریق هم مخاطبین ربط و رابطه این دو را با هم حدس زدند.

fereshte-navid-vaghtesobh

اما ماجرا از چه قرار است چرا ما تو این همه اتفاق ریز درشت و مشکلات اقتصادی گرانی به سراغ نوید و فرشته رفتیم؟

فرشته حسینی بعد از اینکه مدتی در سفر بود و کنار آقا نوید حضور نداشت و از قضا این دوری هم برای نوید بسیار سخت و طاقت فرسا بود و کار به جای رسیده بود که نوید از طریق اینستاگرام به فرشته پیام فرستاد که خشاب پره پره و او بیش از هر زمان دلتنگ عروس افغانی خود است. بلاخره این دوری به سر رسید و فرشته به ایران و نزد شوهرش برگشت. فرشته که در فضای مجازی حضور فعالی دارد بعد از اینکه مدتی سرگرم خانه و شوهرش بود دوباره به اینستاگرام برگشت و شروع کرد به پست و استوری گذاشتن.

اما تازه ترین استوری فرشته یک سلفی اینستاگرامی بود که پالتو به تن دارد پالتویی که به نظر خیلی خیلی برای خانم بازیگر بزرگ است و یه جورایی تو تنش زار می زنه.

_fereshtehosseini_2703090947883926391_3517444629

 

مجسمه های منشوری که نوید برای فرشته خریده

نوید محمدزاده به تازگی دو مجسمه سفارش داد و آن را استوری کرد که همانند خودش خاص و البته از نظر کاربران بی معناست. فرشته هم در پاسخ به این استوری ابراز خوشحالی کرد. گاهی رفتار های هنرمندان مخاطب را متعجب می کند اما اینکه چرا هر شخصیت معمولی که وارد این حرفه میشود حس می کند باید حرکات خاص انجام دهد مشخص نیست!! 

Untitled (2)

وقتی نوید با لباس تو خونه ای برای فرشته غذا می پزه

فرشته و نوید چند ماه پیش به طور رسمی با هم ازدواج کرده اند اما هیچگاه صحبتی از خانه و زندگی شان در میان نبود و همیشه پست هایی که برای هم می گذاشتند در حد جملات عاشقانه و عکس های معمولی بود اما به تازگی فرشته خانم ویدیوی از نوید منتشر کرد که در خانه و با رکابی است و این اولین باریست که عروس خانم چنین حرکتی زده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کسری ارسالی در

    وای چقدر بد لباسه این فرشته حسینی ی لباس خوب تو تنش ندیدم 🤢🤢🤢🤢🤢

  • H.l ارسالی در

    دیدگاه رو همه رو نویسنده زحمتشو کشیده.

  • تشنه حق و حقیقت ارسالی در

    بنطر ماها رو باید واقعا مراقبت کنن وگرنه گندش و درمیاریم با پوشش و ؟؟پوشش شل حجابی کم بود حالا مجسمه هم بهش اضافه شد .اصلا کاری به حکومت جمهوری اسلامی ندارم ..ولی خود ادمها که میتونن مراعات کنن مقداری ..خدا بداد همه برسه روز قیامت این دنیا میگذره و امتحان هست که پروردگار💚 میخوان ببینن واقعا بحرفاش چقدر توجه داشتیم ..اگر غربی حجاب نداره و مراعات خیلی چیزهارو نمیکنه واسه اینکه دین اون به اون شکل هست و ازشون در اون حد خواستن ..ولی دین ما خواسته اش چیزی دیگر یست .طرف میگفت اگر قرار به جهنم باشه همه اونها تو جهنم هستن ادعا روشنفکری و سواد هم داشت ..ولی هنوز فرق دین رو با دین نمی دونست .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها