|

نفرین دنیا جهانبخت سر زایمان برا آقای جَم و جور؛ چهار تا استخون بود دیگه!

donia jahanbakht and mehrad jam shayanews

دنیا جهانبخت به گفته خودش پنجشنبه فرزندش به دنیا می آید و او هنوز از لعن و نفرین کردن مهراد دست برنداشته است.

لینک کوتاه کپی شد
2

دنیا جهانبخت بعد از کلی حاشیه و حرف و حدیث پنجشنبه 20 آبان فرزندش را به دنیا می آره. دنیا این روزها به گفته خودش با این که همه شرایط را مهیا کرده و بهترین بیمارستان را هم برای زایمان انتخاب کرده اما استرس شدیدی دارد.

به گزارش «شایانیوز» دنیا بعد از اینکه مهراد جم او را رها کرد و به ایران برگشت حسابی از او او دلخور شده و چندی پیش در یک لایو درباره رابطه اش با مهراد جم گفت: یه جوری میگن انگار مایکل جکسون مارو ول کرده رفته، بابا 4 تا استخون و یه روکش این حرفا رو نداره دیگه.

دنیا جهانبخت در ادامه گفته: مبارک همون مسعود جهانی و ویلاهای خز شمالشون و ..... آرتام رو از الان کنار مسی و رونالدو تجسم می کنم (البته فک نکنم اون موقع مسی هنوز بازی کنه ولی حرف دنیا خانوم سنده !) اصلا مغز من این چیزای بی ارزش رو فراموش کرده و بهش فکر نمیکنه.

دنیا حالا در واپسین روزهای بارداری با انتشار یک استوری مهراد و خانواده اش را نفرین کرد و نوشت:
 
بهم گفتن که لحظه زایمان هر دعایی کنم خدا قبول می کنه آدم دل سیاه و کینه ای نیستم ولی یه چزی اون لحظه قطعا می خوام از ته ته قلب و وجودم که نبخشه اونایی که روزای سیاه واسم ساختن تو دوران حاملگیم و از گناهشون نگذره اینو واقعا از ته قلبم از خدا میخوام یادمه دو روز با این جنین توی شکمم هیچی نخوردم! خیلی خیلی سخت بود! امیدوارم خودشون و اطرافیانشون عین همون حال منو یکبار تجربه کنن. خدایا هیچ وقت نبخش اونارو. ازت می خوام بسازی واسشون روزای تلخی که واسم ساختن رو.

donya_2703554902203994578_373148161

با اینکه دنیا هیچ اسمی از مهراد نبرده اما به وضوح مشخص است که روی صحبت خانم بلاگر با مهراد جم و خانواده و اطرافیان اوست.

چی شد که مهراد به یکباره دنیا را رها کرد و برگشت ایران

دنیا جهانبخت با انتشار استوری و در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور شد مهراد او و فرزند به دنیا نیامده اش را ترک کرد و به ایران برگشت به کنایه نوشت:

دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود جهانی و عشقِ وطن و رفیقهاشو احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم توریست بودیم این وسط!

donya_2676731097909349750_373148161

وقتی مهراد دم رفت دنیا را تحقیر کرد!

دنیا در توضیح این اتفاق تلخ برای هوادارانش نوشت: روز آخری و دم آسانسور افتادم به پاش و گفتم نرو و با کلی اشک و جیغ التماس کردم اما مهراد منو پرت کرد اونور و دکمه صفر آسانسور رو زد و رفت...

اون صحنه تنها صحنه ای که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

donya_2676740148806344472_373148161

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها